Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 32

Ämne: Coca-cola Zero

Coca-cola Zero

Hej alla experter! (:
    Ska på kalas i helgen och undrar vad ni har för erfarenheter av lightläsk. Vet att det innehåller bara en massa skit, men jag vill veta om NI tror det påverkar min viktnedgång om jag dricker Coca-cola Zero?

Har varit grymt seriös, har inte satt något sött i munnen på en månad och känner inte av något sug heller, blir näst in till "äcklad" av att passera godishyllorna på affären. Men det kan ju vara kul att få dricka något annat än vatten (:

Extremt intresserad wars avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Blogginlägg
    2

SV: Coca-cola Zero

Coke zero funkar för mig, vet att vissa här får ett triggat godissug av lightläsk

Kör ända in i kaklet 2012

Om det bara handlar om godissuget så är det nog inga problem för mig. Är inget sockermonster (:

Reg.datum
    Aug 2011
    Blogginlägg
    2

Om det bara handlar om godissuget så är det nog inga problem för mig. Är inget sockermonster (:
    Dåså, jag drack ju en del red bull innan lchf, zero blev ett substitut för detta

Extremt intresserad evelinass avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Blogginlägg
    1

Jag dricker nog.. riktigt mkt coca cola zero om man jämför med många andra, kan bli bortåt.. 1,5-2 liter i veckan.. Men visst man kan bli mer sötsugen. Men det är ju bara o häva i sig med fett så man håller sig mätt Iaf funkar det för min del!
    Kolla gärna min blogg! http://evelina-entillsvensson.blogspot.com/

[X] - Under 120 kg
    [ ] - Under 110 kg
    [ ] - Under 100 kg
    [ ] - Under 90 kg (Ta ur p-stav och hoppas på ett litet knyte *happyface*)
    [ ] - Under 80 kg är mitt mål, går det så jag kan gå ner mer så kör jag på Men runt 80 har jag alltid trivts bra!

Jag dricker cola zero i undantagsfall, det triggar inte mitt sötsug. Men det är ju individuellt så du får prova och se hur det fungerar för dig

Reg.datum
    Aug 2011
    Blogginlägg
    2

Har 4 liter av Lidls ful Zero hemma, inte som den äkta varan men helt ok och otroligt billigt

Men är zero helt ok ur LCHF perspektiv? Hur är det med kalorier och kh och liknande i den?

Reg.datum
    Aug 2011
    Blogginlägg
    2

Men är zero helt ok ur LCHF perspektiv? Hur är det med kalorier och kh och liknande i den?
    Inga kh och inga kalorier men sötningsmedel som vissa inte fixar.

Dricker massvis med zero och aldrig märkt att det påverkar, samma gäller även för spendrups bright ölen (finns iofs lite kh i denna men inga större mängder).

Liknande ämnen

1. Coca cola light?
    Av mcmajjsan i forum LCHF Nybörjare
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 13:49

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg