Visa RSS-flöde

lillen73

Irriterad som f*n

Betygsätt det här inlägget
av , 2012-03-08 klockan 23:03 (1479 Visningar)
Fasen vad jag blir galen... Hela började med att jag läsa hos nån på webben som äter samma medicin som mig och berättade att medicinen i sig kan göra att man kan ha vikt uppgång Visst jag köper att flera mediciner har viktuppgång som biverkning men vad som gör mig piss förbannad är att läkar f*n som skrev ut medicinen till mig (pga sömnproblem) sa i samma veva " Det våre bra om du vart av med dina extra kilon" Ehhh... borde inte han veta att denna medicin har flera biverkningar där ibland viktuppgång

Skulle kunna skriva en hel novell om denna medicin historia men jag struntar i det och försöker glädjas åt att jag nu sprängt 89 kilos gränsen och ligger numera under den och siktar in på prick 88 i början av nästa vecka, tror inte jag klarar av komma dit till på söndag så siktet står på onsdag nästa vecka.
Kategorier
Okategoriserat

Kommentarer

  1. maarias avatar
    Finns det ingen annan medicin som är likvärdig som du kan ta? Elr.. få? Lycka till!