-17 kg, nu fortsätter resan!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 62 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #4057

    Sådär ja. Har inte kört LCHF alls i det sista. Har legat lågt med kolhydrater men inte så lågt som jag velat. Har räknat kalorier och det funkade i början men nu har jag stått still så nu är det ren LCHF som gäller! Det enda som faktiskt verkligen funkar. Så hey, I´m back!

    #63005

    DAGENS MAT:

    130g Miniyoggi (dåligt med fett i, rekommenderar ej till den hungrige)

    2 ägg och 10g kaviar
    kaffe med 2 msk laktosfri mjölk och 1tsk kokosfett

    Gräddig nötköttsgryta med broccoli och shiratakinudlar.

    2 kuber ost smaksatt skrattande kon.

    Hamnade på 892 kalorier och ett för högt kh intag på 27g. Ska försöka ligga under 15kh resten av veckan!

    #63012
    AvatarJori
    Deltagare

    Welcome back! 🙂

    #62965
    Avatarmctrollet
    Deltagare

    Kul o se dej igen! Välkommen=)

    #63004
    Quote:
    Kul o se dej igen! Välkommen=)

    TACK!!! Och fan va grymt att du kommit ner till målvikt. Det är såna som du som inspirerar! 😀

    #63003

    Dagens:

    Laktosfri filmjölk + grädde, 5 hallon sötat med stevia

    Tacoköttfärs med guacamole, gräddfil och sallad

    2 skivor kokt skinka + 2 babybell ostar + gudomlig lchf chailatte!!

    ca 25 kh för dagen. Måste sluta med den här yoghurten på morgonen alltså, den drar upp kollisarna rejält!

    #63002

    TIPS! Lägg kokosfett i håret och låt verka ett par timmar. Efter shamponering och dusch så blev det skitlent och lätt att reda ut! Värt att testas. 🙂

    #63009
    Avatarwar
    Deltagare
    Quote:
    TIPS! Lägg kokosfett i håret och låt verka ett par timmar. Efter shamponering och dusch så blev det skitlent och lätt att reda ut! Värt att testas. 🙂

    Och nu undrar man just hur du kom på detta ?

    #63001

    Jo men har ju hört att olivolja ska vara bra för håret men det funkar inte alls för mig. Men kokos har jag ju hört är en multiprodukt som mjukar upp det mesta. Så därför!

    Håret glänser som aldrig förr haha.

    #63008
    Avatarwar
    Deltagare

    Där ser man

    #63000
    Quote:
    Dagens:

    Laktosfri filmjölk + grädde, 5 hallon sötat med stevia

    Tacoköttfärs med guacamole, gräddfil och sallad

    2 skivor kokt skinka + 2 babybell ostar + gudomlig lchf chailatte!!

    ca 25 kh för dagen. Måste sluta med den här yoghurten på morgonen alltså, den drar upp kollisarna rejält!

    Glömde att jag har tränat zumba 30 min också!

    #62964
    Avatarmctrollet
    Deltagare

    prova blanda lite rysk yoggi med smetana på morgonen… kanske lite vaniljpulver o kanel i… =)

    #62999

    Bra tips, ska testas!

    Senaste dagarna innehöll ett event (torsdag) och en middag ute (igår). Fuskade rejält där på torsdagen med cupcakes och en öl. Igår åt jag smörstekt spätta och bad att få en sallad till istället för potatisen. Gott, smakade dock utav pojkvännens morotskaka efteråt. Disciplinen på mig när jag är hungrig = 0.

    IDAG.

    En lchf fralla på bakerix med tjockt lager bregott + ett ägg med 10g kaviar. + Kaffe med kokosfett.

    liten äggröra på ett ägg med massa bregott, lök och en cocktailtomat.

    Ligger på 9g kh än så länge. Får se vad det blir att äta lite senare!

    #62998

    Avlslutade eftermiddagen med en kebabsallad. Hur mycket kh kan det tänkas vara i en sådan + sås? Någon som har koll? 🙂

    #62997

    Har idag glufsat i mig yoghurt/smetana + bär till frulle.

    Ägg och falukorv till lunch med gurka och tomat.

    Shiratakinudlar carbonara blev det till middag. FETT och gott. Massa massa fett.

    Hetsåt dock ett halvt paket jordgubbar nu efteråt. Vet fan inte varför. Kollisarna idag lär ligga rätt så högt, men äh ska ta mig en kvällspromenad sen för att kompensera lite.

    Imorgon ska jag väga mig. Exciting, yeeeeeeeeees.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 62 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.