Från 104 till 77,8 på 288 dagar…

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    cc-girl
    Deltagare

Jag har börjat med Lchf i slutet på februari och det har verkligen gett resultat. Idag när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner 26,2 kg. Jag är så stolt. Det var lite problematiskt i början för jag är vegetarian och det har inte varit så enkelt att orka hålla sig från söta grönsaker men trägen vinner!

Barbarbar
    Deltagare

Fantastiskt! Så det går att hitta mat som inte är kött men ändå passar?

Anettan
    Deltagare

WOW… Super duktigt… Hoppas verkligen att du är stolt över dig själv… Lääängtar tills jag gått ner mina kg… Där är tyvärr en hel del kvar 🙁 Men det går nedåt och det är det viktigaste 🙂

cc-girl
    Deltagare

Ja, det går! Jag har byggt mycket på ägg som proteingrund.

cc-girl
    Deltagare

Tackar för peppningen!
    Du gör det bra själv Anettan. Bra kämpat.

Anettan
    Deltagare
    Quote:
    Tackar för peppningen!
    Du gör det bra själv Anettan. Bra kämpat.

Tack.. Ja jag gör mitt bästa av det hela. Än har jag inte trillat dit och jag ska inte göra det iheller. Vill inte vara fet hela livet… Sen vill jag inte vara en pinne iheller 😉 Normal helt enkelt. Sen är jag ju ett timglas i mig själv, så är det och det är bara till att gilla läget.. Rumpa och bröst blir ajg inte av med helt enkelt 😉

goamarie
    Deltagare
    Quote:
    Jag har börjat med Lchf i slutet på februari och det har verkligen gett resultat. Idag när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner 26,2 kg. Jag är så stolt. Det var lite problematiskt i början för jag är vegetarian och det har inte varit så enkelt att orka hålla sig från söta grönsaker men trägen vinner!

intressant 🙂
    dela med dig av hur din a dagar kan se ut med vegetarisk kost 🙂
    jag är inte vegetarian men jag kan äta det ibland, kött är lite halvdyrt ibland när man inte råkar på extrapris 🙂

A dato
    Deltagare
    Quote:

Vad spännande, kan du inte berätta vad du äter, jag skulle gärna vilja välka mer klimatsmart när jag äter och då är det ju mil bättre att äta vegetariskt än kött.. Grattis till en kanon viktnedgång!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.