Från 116 kg till 60 kg

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    m_heart
    Deltagare

Hej!
    Jag gjorde en GBP operation mars 2010….har väl gått så där! Ner i vikt har jag gått men mått otroligt dåligt, mycket ont i magen, huvudvärk osv plus att jag knappt får i mig något. Var även dålig i många år innan operationen också. Ett ägg, 1 dl mat på sin höjd….!
    Jannuari 2011 blev jag jätte sjuk och låg hemma t.o.m sista mars, då hade läkrarna hittat ut att jag är allergisk mot kolhydrater, mjölk produkter, gluten plus att jag har IBS, ME = kronisk trötthet och MTHFR = kronisk blod brist (i korthet). Dom första månaderna sen dess har varit tuffa…inte varit lätt att lägga om kosten (ta bort en massa)…men började så smått! Nu starta jag i måndags 4/7-11 med att 0:a…inga kolhydrater, lever på kött, fisk, fågel, ägg och smör för att se om jag kan bli bättre.
    Tänkte prova och se hur länge det funkar, om jag blir bättre osv…..vill även ner några kg till så jag hamnar på 60 kg. När jag nu börja vägde jag 66 kg.

Måndag 4/7= Frukost: 5 bitar stekt fläsk
    Lunch:

Kväll: Stekt köttfärs

Tisdag 5/7= Frukost: 5 bitar stekt fläsk
    Lunch: 1/2 påse fläsk svålar + 2 bitar fläskstek
    Kväll: 2 bitar fläsk stek + 3 stekta ägg

Onsdag 6/7= Frukost: 2 bitar fläsk stek + 1 näve fläsk svålar
    Lunch: Fläsk stek
    Kväll: Grillade tjocka revbenspjäll

miia
    Deltagare

Oj då, det låter inte kul att ha mått så dåligt :-

Men jag håller tummarna för att du med detta ska må mycket bättre, lycka till 🙂

mctrollet
    Deltagare

samma här!! du kanske ska skippa svålarna även om de har 0 kh om du kan äta så lite och försöka få i dej mat?? 😉

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.