Gott Nytt År 2010!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    cathrine
    Deltagare

Nu börjar ett Nytt År åter igen.
    Alla gör sitt bästa på att gå ner i vikt, jag med… Efter att haft deppigt lite.
    Motion skall vara med 2-3 gånger i veckan min 30 min… Vem alla är med på detta????
    Hoppas många….. då skriver vi ner här vad vi gjort för motion, är det ok?

lilltotta
    Deltagare

Hej! Jo motionera är nog ett måste när det gäller alla sorters dieter. Sen jag började med denna underbara kost har jag börjat träna mer, det är mycket lättare, får inte samma trötthet i musklerna, inte mjölksyrekänningarna som jag fick innan. Jag tränar styrketräning, spinning och core, ibland pilates oxå. Tycker det är jätte roligt att träna när det funkar så bra…

atenga48
    Deltagare

Cathrine! 🙂
    Du är en pärla som får igång oss med motionen! Jag är med på denna utmaning 😉 (om det var en utmaning?). Kanske bara en kick till oss alla, tack i alla fall!
    Jag går promenader och i julklapp fick jag ett wii-spel, där man står på en bräda och gör övningar, jättekul! Återkommer hur ofta det blir.
    Nu kör vi igång det nya året, kom igen alla LCHF-are! ;D

imported_Richard
    Deltagare

Efter flera veckors fuskande pga semester, jul och nyår så är jag äntligen klar med att börja med LCHF igen. Det är otroligt hur snabbt jag lägger på mig kilon när jag äter kolhydrater, mitt sockersug är verkligen enormt. Det blir riktig hårdkörning nu i Januari, inte ens mejerivaror ska ätas de första veckorna.
    Jag är givetvis med på denna utmaning, det blir nog längre promenader och kanske lite styrketräning för mig.

Gott nytt år!

Lissu
    Deltagare

Hej!

Jag promenerar ca 40-60 minuter 4-5 gånger / vecka.

Vatten gym en gång/ vecka.45 min

Trippelaqua en gång/ vecka 60 min
    Ändå har jag svårt att gå ner i vikt!
    Lissu

cathrine
    Deltagare

Heja Lissu

Det kommer nog snart att visa minus på vågen . …

Susanna
    Deltagare

Lissu, du kanske tränar så pass att du får muskler?? 🙂 Sitter kläderna lösare? För då försvinner ju fettet även om vågen inte visar så 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.