Diskussionsforum för LCHF-kost › Diskussionsforum för LCHF-kost › Småprat/Offtopic/Övrigt › Mitt julbord 2009( skriv gärna alla hit hur ert bord kommer att se ut)
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 6 månader sedan av
atenga48.
- FörfattareInlägg
- 11 december kl. 12:37 #567
cathrine
DeltagarePå mitt julbord kommer det att vara åtmistone: Coleslaw2009, ål, lax, skinka, paté, räkor, ren, rom, ägg, nizza bröd, smör, majonnäs, korv, egna köttbullar, stilton, keso a´la malta.
21 december kl. 09:12 #9977Dennizon
Deltagarecoleslow var en riktigt bra idé, den snor jag nog!
förutom det så ska jag ha ägghalvor med räkor och kaviar, lax, köttbullar, prinskorvar, något slags lchf-bröd, grönsallad… sen vet jag inte riktigt, nåt mer kommer jag nog på.
22 december kl. 09:33 #9976imported_Richard
DeltagareSkinkan är obligatorisk. 😉
Annars så kommer det finnas olika ostar, köttbullar, någon slags korv, kantarellomelett, lax, revbensspjäll, ägg med räkor. Jag kanske ska göra mig en Coleslow jag med.Jag funderar även på Janssons-frestelse fast med Zucchini istället för potatis.
22 december kl. 17:34 #9978Angelica83
Deltagarejag ska inte direkt ha något speciellt… skinka, ägg, omelett, grönsakssallad, någon fet sås, kotletter….
jag tror jag också ska baka något lchf-bröd men vilket det blir vet jag inte ännu. 🙂
22 december kl. 22:13 #9979cathrine
DeltagareVA? 3 st som svarat vad de skall äta på julafton, What is this? Skriv snälla Ni som ändå läser detta nu vad Ni tänker äta på julafton så alla får goda idéer a Er alla.
22 december kl. 22:23 #9980atenga48
DeltagareJulbord, längtar dit! Jag tänker äta revbensspjäll, skinka, köttbullar, prinskorv, lax, räkor, ägghalvor m majo, sill (lite kan jag väl få ta?), coleslaw, keso á la Malta, mörk choklad, jag kommer inte på nåt mer just nu. Ev bakar jag lchf-knäcke, och just det, goda ostar också!
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.