Mitt julbord 2009( skriv gärna alla hit hur ert bord kommer att se ut)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    cathrine
    Deltagare

På mitt julbord kommer det att vara åtmistone: Coleslaw2009, ål, lax, skinka, paté, räkor, ren, rom, ägg, nizza bröd, smör, majonnäs, korv, egna köttbullar, stilton, keso a´la malta.

Dennizon
    Deltagare

coleslow var en riktigt bra idé, den snor jag nog!

förutom det så ska jag ha ägghalvor med räkor och kaviar, lax, köttbullar, prinskorvar, något slags lchf-bröd, grönsallad… sen vet jag inte riktigt, nåt mer kommer jag nog på.

imported_Richard
    Deltagare

Skinkan är obligatorisk. 😉
    Annars så kommer det finnas olika ostar, köttbullar, någon slags korv, kantarellomelett, lax, revbensspjäll, ägg med räkor. Jag kanske ska göra mig en Coleslow jag med.

Jag funderar även på Janssons-frestelse fast med Zucchini istället för potatis.

Angelica83
    Deltagare

jag ska inte direkt ha något speciellt… skinka, ägg, omelett, grönsakssallad, någon fet sås, kotletter….

jag tror jag också ska baka något lchf-bröd men vilket det blir vet jag inte ännu. 🙂

cathrine
    Deltagare

VA? 3 st som svarat vad de skall äta på julafton, What is this? Skriv snälla Ni som ändå läser detta nu vad Ni tänker äta på julafton så alla får goda idéer a Er alla.

atenga48
    Deltagare

Julbord, längtar dit! Jag tänker äta revbensspjäll, skinka, köttbullar, prinskorv, lax, räkor, ägghalvor m majo, sill (lite kan jag väl få ta?), coleslaw, keso á la Malta, mörk choklad, jag kommer inte på nåt mer just nu. Ev bakar jag lchf-knäcke, och just det, goda ostar också!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.