upp 500g sedan igår

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    storbantarn
    Deltagare

Ställde mig på vågen i går och även idag och då har jag gått upp 500g sedan igår

Vi hade kalas här hemma igår men jag åt inge fika utan tog lite grädde med några hallon, annars åt jag som jag brukar äta under en dag

Kan man gå upp så mycket om man ska få mens?

Grynet81
    Deltagare

ja, en del går upp mycket i vikt när man har mens. Jag brukar gå upp två kg, och då vet jag att det inte är någon idé att väga sig.
    Men man ska inte väga sig varje dag heller, försök att väga dig en gång i vecka istället.

mctrollet
    Deltagare

Man kan gå upp mycket mer än så vid mens… jag själv ökar vid äl… trisst men det försvinner;)

Sase
    Deltagare

Jag har inte märkt av att jag har gått upp vid mens men för mig kan det variera enormt mellan en kväll o sen morgonen efter vid fuskvägning, ibland 2 kg, därför kör jag bara på vikten varje måndag… en veckas intervaller 🙂

caizita
    Deltagare

jag blir alltid en ”tjockis” under mensen… 😮

Franke
    Deltagare

Det är 100% meningslöst att titta på vikt från dag till dag då den naturligt svänger ett kilo eller mer dagligen fram och tillbaka lite slumpmässigt.

Sockerkaka
    Deltagare

Jag gick upp 3(!)kg vid min förra mens… TRE!

Mynlen
    Deltagare

vad har killarna då för ursäkt när dom går upp???

Stefan_Vas
    Deltagare
    Quote:
    vad har killarna då för ursäkt när dom går upp???

”Har inte varit på muggen på 3 dar” 😀

mctrollet
    Deltagare

Gör dom det då?? 😉

Stefan_Vas
    Deltagare
    Quote:
    Gör dom det då?? 😉

Den senaste 1-2 veckorna så hr det varit så för mig, varför ödlsa tid på porslinstronen när det räcker att göra det varannat till var tredje dag? 😀

caizita
    Deltagare
    Quote:
    Quote:
    Gör dom det då?? 😉

Den senaste 1-2 veckorna så hr det varit så för mig, varför ödlsa tid på porslinstronen när det räcker att göra det varannat till var tredje dag? 😀

det är fullt normalt att magen beterr sig så vid en lchf livstill 😮

mctrollet
    Deltagare

Ja, kroppen tar upp mycket mer av lchf maten än av kolhydrater, därav färre toabesök=)

Sase
    Deltagare

Hmmmm … jag lär uppsöka ”huset” minst 1 gång om dagen … 3 dagar skulle aaaaldrig gå!

goamarie
    Deltagare
    Quote:
    Hmmmm … jag lär uppsöka ”huset” minst 1 gång om dagen … 3 dagar skulle aaaaldrig gå!

åååh säg inte det 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.