Vi som ska springa Göteborgsvarvet i maj 2012

Visar 11 inlägg - 106 till 116 (av 116 totalt)
  • Författare
    Persko
    Deltagare

Hallå på er, hur gick det?
    själv är jag kanonnöjd med allting (nästan).

Vädret blev ju helt perfekt 5 minuter innan jag startade 🙂
    Kroppen höll hela vägen utan att få ont, bara lite stum i slutet.
    Hotellet var kanon!
    Tiden var helt ok, 1:52:06. Siktade på under 1:50 men orkade inte riktigt hela vägen tyvärr.

Nästa år blir det 1:40! Vem hänger på då?

Madde01
    Deltagare

grattis!

Jag avstår nästa år dock…

ulfons
    Deltagare

Bra tid Per, jag ska anmäla mej till nästa år. Bättre tid kommer med rutinen på loppet, man lär sej vart man kan gå på och vart det lönar sej att ta det lite lungt. Bara att träna vidare. Kanske rent av det kan bli Lidingö i höst.

evise
    Deltagare

Jag sprang på 2.11 och jag är jättenöjd! Det var 9 minuter bättre än jag hade satt som mål 🙂
    Göteborgsvarvet var jättetrevligt och lagom långt från Lund så det kommer jag att göra om!
    Nu är dte Berlin marathon till hösten…får se om jag vågar sätta några andra mål än att bara ta mig i mål 🙂

ulfons
    Deltagare

Bra jobbat, grattis. Lycka till med träningen till Berlin.

Persko
    Deltagare

@evise 389270 wrote:

Jag sprang på 2.11 och jag är jättenöjd! Det var 9 minuter bättre än jag hade satt som mål 🙂
    Göteborgsvarvet var jättetrevligt och lagom långt från Lund så det kommer jag att göra om!
    Nu är dte Berlin marathon till hösten…får se om jag vågar sätta några andra mål än att bara ta mig i mål 🙂

Bra jobbat! Impad av er som pallar ett marathon. Lycka till med det 🙂

Cathrin
    Deltagare

Jag sprang på 2.05, jag hade klarat under 2h om inte min gubbe hade fått ont i sitt baklår vid sista bron, så vi fick slå av på takten.
    En sak som var intressant var att jag var så pigg i mina ben, ingen mjölksyra känning alls medan han tyckte det var jätte tungt att springa. LCHF Går verkligen att springa på 🙂
    Men jag är jättenöjd med vad vi gjorde, för det var ju första gången vi sprang Varvet,
    men vi ska springa nästa år igen och då försöka oss på 1.50 🙂 och då kanske han också kör lite” LCHF tänk” ;P

Persko
    Deltagare

Bra jobbat Cathrin!
    Lchf är kanon att springa på, håller med. Men det tog tid att komma dit.
    Nu siktar vi på 2013, eller Stockholm halvmara i höst kanske?

ulfons
    Deltagare

Stockholm skulle vara kul att springa nån gång. Sa tidigare att årets Gbg skulle va mitt sista, nu när jag får 5årsdiplomet, men ska nog anmäla mej till nästa. Hade tänkt satsa på Stockholm nästa år i stället, och slippa stressträna till gbg. Men man kan väl klämma bägge två.

Persko
    Deltagare

@ulfons 389403 wrote:

Stockholm skulle vara kul att springa nån gång. Sa tidigare att årets Gbg skulle va mitt sista, nu när jag får 5årsdiplomet, men ska nog anmäla mej till nästa. Hade tänkt satsa på Stockholm nästa år i stället, och slippa stressträna till gbg. Men man kan väl klämma bägge två.

Absolut. Man hinner vila emellan 🙂
    Sthlm är väl lättare har jag hört (plattare)?

evise
    Deltagare

Dags igen kanske 🙂
    Jag är anmäld!
    Även anmäld till en till mara i Berlin då jag tyckte det var skitroligt! Tiden…5.12….inte världens snabbaste men jag sprang och jag njöt 🙂

Visar 11 inlägg - 106 till 116 (av 116 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.