Viktminskning

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #339
    Mia P
    Deltagare

    Skulle vilja ha lite support på mitt sätt o äta, för jag har heller inte gått ner ett kilo och har hållt på 2 veckor. Frukost: 3% A-fil med linfrö, solrosfrö, Fm fika: Kaffe med mjölk, fincrisp, Lunch:Broccolimos o fisk, grönsallad Em fika: Kaffe med mjölk, fincrisp.Kvällsmat: Omelett enl lch recept, grönsallad
    (givetvis varierar jag lunch o middag men allt enl rekomendationer från LCHF)

    Det enda ”onyttiga” som jag unnar mig är lite rödvin till helgen, allt annat ”förbjudet” är bortplockat.

    Tränar styrketräning 2-3 ggr/vecka, promenerar med stavar 45 min/dag.

    Tacksam för lite support!

    #8460
    castru
    Deltagare

    Ta bort så mycket lågfettsprodukter du kan, om de inte innehåller mer protein. Tillsätt mera fett i din kost. Grädde istället för mjölk. Mera ägg, majonäs, smör, feta såser. Tänk; Fett!

    #8459
    cathrine
    Deltagare

    Mia: Skippa fincrisp den har redan 5kolh./per crisp. Du kan ta ISTÄLLET en stor skink skiva och breda på philadelfiaost eller smör om du vill sedan 1-2 skivor stark fet ost eller mögelost och eller avokado skiva…..Rulla ihop och njut med en kopp thé fast eller kaffe 🙂

    Kruksallad, bladsallad o Lolla rosso har 1 kolh/100g.
    Gurkan har 1,4 kolh./100g,
    Tomat har 3,5 kolh./100g
    Paprika GRÖNA har 2,5 kolh./100g
    Fetaost Getmjölk (25g fett) 1,2kolh./100g
    Komjölk 18gfett 1,7kolh./100g
    Mozzarella 0 kolh

    Grädde för mjölk och kanske en klick kokosfett i kaffe/thé

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.