Viktraset 2011

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    Deltagare

Tusen tack för tips o glada tillrop!måste hänga ihop m äl…varit ute med doggen och hon är i slyngelåldern och idag hade hon totalt knäck i lurarna så jag freakade ut på henne i en snödriva…Mao är humöret i botten….

Imorgon blir det avocado majo och en skiva cambozola till frulle…

Boursinost är väl ok? Inte många kolisar i den….kan man äta en sån till mellanmål?

Nu skall jag ha mys i fåtöljen en stund innan jag tittar till kudden.
    Trevlig kväll alla.

Deltagare

Vägningsdag!
    -0,9
    13 cm i midjan sedan jag började! Totalt 4 kg ner. Jag hade ju en sjuk viktnedgång över några dagar…som jag tyvärr gick upp igen av någon anledning som jag inte vet om men det viktigaste är ju att jag går ner och det gör jag ju…motivationen är på topp och jag har aldrig mått såhär bra!
    Nu har jag smittat 2 på jobbet,,,,så hos oss är det rena hallelujastämningen! Vilken kick – vilken motivation!

Deltagare

grattis.. Duktig du är…

Det kanske finns en anledning till att du gick upp. Kanske samlat på dig vatten??

Deltagare

Härligt!! Dessutom alltid lättare om man är fler=). Fortsätt så;)

Deltagare

Alltid bra att dela med sig av sina frågor och matvanor 🙂
    Du minskar ju igen 😀

Deltagare

Hela veckan har vågen spikat sig fast…jag har ökat fetter och allt….igår hade jag sån craving för Finncrisp och bregott med havsaltat smör. Stack och köpte det. Även en 2a grädde och hallon. Åt maten, 6 finncrisp med myyyycket smör på och vispade sedan 1,5 dl grädde och 10 hallon till tjock grädde och åt som efterrätt….Mätt och belåten och vips så hade vågen gått ner 0.6 imorse….väger mig på ”riktigt” på torsdagar så det blir ett lass med grädde ikväll oxå….Hoppas på lite till så det iaf blir ett kg sen kanske det är så mycket grädde man skall äta…kanske har varit lite försiktig, dock har jag öst på med majjo och pesto på mina morgonomeletter….

Ciao
    Maria

Deltagare

Du kanske ska öka fettntaget över lag…

JAg stog med stilla om jag fick för lite fett i mig. Cocosfett blev min räddning… Grädde och andra mejerier hämma lite hos mig. Men jag unnar mig ibland men väääldigt sällan.
    Det gäller att testa sig fram. Det som fungerar hos mig kanske inte fungerar på dig 🙂

Lycka till och grattis att det släppt 🙂

Deltagare

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Vilken dag!
    3,4 på en vecka och det på de 3 senaste dagarna! Igår blev det en boursin ost till mellis. Sedan middag med finncrisp med massor av Bregott havsalt och på det vispade jag 2 dl grädde med hallon…mumsade i mig och tänkte shit det här går käpprätt imorgon när jag skall väga mig imorgon….trodde inte mina ögon imorse. -3,4 kg!! Gissa om jag svävar på moln….grejjen för mig verkar vara grädde och smör i överflöd eller så har jag kanske kommit in i rätt lunk och rätt dosering… I LOVE IT!

Hej från mig! ;D ;D ;D ;D

Deltagare

Hi, hi, härligt!!

Deltagare

HÄRLIGT!!!!!!

Deltagare

Det händer mycket i kroppen i början från dag till dag. Bestäm en dag i veckan för vägning, man slipper oroa sig när man någon dag går upp! Det går ju jättebra för dig!!! Grattis!!

Deltagare

Går på moln!

weight.png

Deltagare

Hej Ebba,
    Vad kul att det går så bra för dig, det är ju verkligen det som ger den extra kicken att fortsätta!

Jag läste att du är lika lång som mig och jag är nyfiken på vad du har för målvikt 🙂

Deltagare

Härlig att det går så bra… Grattis

Deltagare

AmandaEmlila
    jag har som mål runt 68-70. När jag var med i VV för läääänge sen gick jag ner till 63…men då var jag smaaaal. Jag vill få en figur och jag vill inte ha muffinsmage och jag vill känna mig som en snygg 2 barnmorsa….sen beror det såklart på hur det går idag är det depp…(se mitt inlägg på LCHF allmänt…. >:()

Vad har du för mål?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.