Sidan 2 av 8 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 77

Ämne: agnetasch dagbok

SV: agnetasch dagbok

Jag tror jag kommer vara för smal om jag ska gå ner 10 kg till

Reg.datum
    jun 2009
    Blogginlägg
    33

Jag går gärna ner ännu -10 kg bara jag kommer lite ner från var jag varit nu i 3 veckor... Inget händer alls. och äter inte ngt speciellt. ägg o bacon på morgonen o lunch soppa eller 1 avokado, middag, färsbiff eller kyckling med fetasallad , the på kvällen med kokosfett. Har mimimeray mjölkprodukkter oxå i veckor nu.

Bara hålla ut.

Reg.datum
    aug 2009

Sassa är också med i tävlingen "- 10 kg till jul" Är det ingen som lyckas är det den som kommer närmast - 10 kg som vinner. Blodigare än så är det inte

Fast jag vill gärna vinna. Jag o en låda Alladin är ingen bra kombination :

Reg.datum
    aug 2009

Im on!! ;D
    Behöver peppning och ngn extra motivation , så -10kg till jul blir bra

Reg.datum
    sep 2009

Hej Alla,
    Sträcker fram handen och säger - Hej, jag heter Giesela. Har ätit Lchf sen den 14 augusti, fick då min levaxin medicin. Har gått upp massor pga dålig sköldkörtelhormon produktion. Den 11 september hade jag gått ner 9,9 Kg. Lchf fungerar verkligen, det är för kort tid och för låg dos levaxin för att det ska va det som har gjort att jag har minskat så pass mycket som jag har gjort. Nu har jag "end" 30 kg kvar. Vet att jag har minskat ca 15 kg till julafton. Kram från Giesela

Reg.datum
    aug 2009

Hej! och Grattis!
    Vad underbart skönt med måste kännas att se denna effekten. Önskar dig all lycka till med resten. Och jäklar!! Då vinner ju du!! ;)

Reg.datum
    aug 2009

App,app,app, inte så bråttom nu. Tävlingen startade i måndags. Giesela, hur mycket har du gått ner sedan dess? Från den 14 september alltså?
    Himmel, hänger du med på våran tävling kanske du sammanlagt går ner 20 kg till jul! :o

Reg.datum
    aug 2009

Vi åker till Tyskland i morgon över helgen. Det blir inte lätt: Wienersnitzlar, rösti, öl, nybakat frukostbröd med plommonmarmelad, nypressad apelsinjuice, marsipan.... > Fast det finns nog något gott till mig också

Reg.datum
    aug 2009

Yes, det fanns något gott till mig också! Anka med rödkål t.ex o ägg/ost/smör o skinka till frukost.
    På PLUS gjorde vi ett klipp; dom hade extrapris på kålrabbi (4,4 g kh) bara 1 kr styck! Vi fyllde halva bilen. Dessutom hittade vi flera kolhydratlåga korvar; typ falukorv (som var jättegod) o wienerkorv. Goda ostar; fet Maasdamer, champinjonbrie o en gräddsmältost på 55% Tyskland har verkligen mycket som jag är intresserad av o då menar jag inte bara sevärdheter

Sidan 2 av 8 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •