Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 77

Ämne: agnetasch dagbok

Reg.datum
    aug 2009

SV: agnetasch dagbok

Näää, Whiskeyn är både god och billig med 8)

Reg.datum
    aug 2009

Som sagt;vi fyllde bara halva bilen med kålrabbi. Den andra halvan kluckade 8)

Reg.datum
    sep 2009

Hej på er!! Jag hänger gärna på utmaningen,kul att det är fler med samma mål som jag . Jag har sammanlagt 20 kilo att gå ner till nästa sommar då jag ska gifta mig! Bra att peppa varandra,det behövs!! Hörs igen!

Reg.datum
    aug 2009

Välkommen i gänget brud2010! Du kommer att slå mig i alla fall, jag fastnade på en platå efter Tysklandsresan o ikväll ska jag på kalas igen. Bara elände ;D

Reg.datum
    sep 2009

Det är bara att kämpa vidare! just nu är jag sjukt sugen på vin Trevlig helg alla!!

Reg.datum
    jun 2009
    Blogginlägg
    33

Då skall du ta vin då 1-2 glas är väl inget att skämmas för och har lite kolisar i. Annars tar du ngt annat iställlet som kanske är fy skam :-\

Reg.datum
    aug 2009

Igår åt jag en bit födelsedagstårta IGEN >

Reg.datum
    maj 2009

Igår åt jag en bit födelsedagstårta IGEN >
    får du ont i huvudet när du äter mycket snabba kolhydrater? jag kan må riktigt illa när jag gör det. :-\

Reg.datum
    aug 2009

Nej jag känner inget. Tyvärr skulle jag väl säga, det hade ju varit bättre att fått ett straff direkt o inte ett som långsamt växer på höfterna :-\

Reg.datum
    aug 2009

Det är ingen ände på allt födelsedagsfirande här. Inte nog med att jag ska ha födelsedagskalas för mig själv både fredag o lördag; igår bjöd min snälle man mig på för tidig födelsedagslunch på Laxbutiken utanför Falkenberg.Gourmettallrik med 10 olika sorters lax + 2 sorters sås. Det var underbart gott. Tyvärr var det något som var både oväntat o ovanligt gott; potatis o bröd! Jag tog bara en potatis o en mini-minibaguette o det smakade UTSÖKT! Inte så att jag kommer att äta det igen i brådrasket, men jag blev överraskad av att det smakade så himla gott. Antagligen för att det var en variation, sovlet har blivit vardagsmat o till fest äter man potatis o bröd :-\
    Till helgens kalas blir det krabba, kyckling, kanin o vispgrädde. Åter till ordningen ;D

Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •