Sidan 7 av 8 FörstaFörsta ... 5 6 7 8 SistaSista
Resultat 61 till 70 av 77

Ämne: agnetasch dagbok

SV: agnetasch dagbok

Agnetasch, vad grym du är som inte ger upp utan provar igen och igen och igen, och hela tiden räknar på vad du äter. Snacka om engagemang! Kul att det gett med sig för dig också.

Reg.datum
    aug 2009

Tack,tack,tack

Reg.datum
    feb 2010

GRATTIS Agneta!

Vad kul att det funkar bra för dig och att du hittat en skräddarsydd sätt att gå ner som passar just din vikt
    Skönt oxå att läsa att man inte står och känner sig ensam med ingen mättnadskänsla. Den har för mig försvunnit totalt.

U GO GIRL!

Reg.datum
    jan 2010

Hej!

Hur går det föresten har du gått upp eller ner? Sen jag starta och med mitt " go whit the flow" tempo så har jag sen i januari gått ner 6 kilo vilket jag är nöjd med cirka 0,5 i veckan ett bra stabilt tempo.
    Jag vet ju inte hur länge du har kört. ;)
    Däremot har jag inte rört nå på mig snön ute lockar inte det minsta inte heller en gympa hall eller liknande.

Reg.datum
    aug 2009

Det går neråt med en liten puckel i slutet av förra veckan. Då var jag på guldkrog o öste i mig en fyrarättersmiddag.Gott,gott,gott. Tack o lov var rätterna inte så stora, speciellt chokladmoussen var väldigt liten >

Reg.datum
    jan 2010

;D Men den var säkert himelskt god! :

Åååh, chokladmousse!! *dreggel dreggel*

Reg.datum
    aug 2009

I helgen var jag i Tyskland o syndade; ett par öl slank ner, en kaka här o ett korvbröd där.
    Jag blev så arg på mig själv att jag beslöt mig för att fettfasta. Det började jag med i måndags o är nu inne på femte dagen. I morse hade jag gått ner 5,3 kg (på fyra dagar alltså)
    Jag använder Atkins fettfasta som grund men med egna ingredienser; 1000 kcal om dagen fördelat på fem måltider á 200 kcal. Maten ska ha en fetthalt på helst 90% (jag ligger på 90,6 i snitt) o innehålla så lite kolhydrater som möjligt (jag ligger på 5,3 g)
    Men det är en farlig diet o ska bara användas i nödfall. Det känns verkligen att den påverkar en; fettdiarrér, halsbränna o matstrupskramp. Idag är jag alldeles snurrig så jag går över till nästa steg; 1200 kcal om dagen (fyra mål á 300 kcal) Nu ska jag äta en Lidlkorv! Hurra!!!!

Reg.datum
    feb 2010

Det låter inte gott med halsbränna och diaree...men du kanske kan skriva ner vad man äter när man kör den sortens diet *nyfiken*

Reg.datum
    aug 2009

Tiderna är individuella, dessa passar mig:

8.00 Kaffe med 50 g vispgrädde (det blir två muggar)
    12.00 Ett hackat hårdkokt ägg värmt i 15 g smält smör
    15.30 50 g smetana med kanel
    18.30 Kaffe med 50 g vispgrädde (kan drickas hela kvällen)
    20.00 50 g rökt fläsk

Jag varierar med stenbitsrom, rökt lax, majonnäs o fet paté.

Sidan 7 av 8 FörstaFörsta ... 5 6 7 8 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •