Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 33

Ämne: Från 113 till tvåsiffrigt

Reg.datum
    aug 2009

SV: Från 113 till tvåsiffrigt

Grattis! Jättebra mål du satt upp.

Reg.datum
    okt 2009

Grattis! Jättebra mål du satt upp.
    Tack snälla :-*

Idag har det varit en konstig dag - jag har knappt orkat äta :o men såklart ätit en del ändå.
    Känner även av magen sen igår em - när det "är dags" behöver jag skynda lite till badrummet.... :
    Men hellre det än förstoppning!

Idag

bacon+ägg på morgonen + kaffe m grädde

2 kokta ägg på em med majonäs + en finncrisp med massa bregott + skinka.

middag: köttfärs med massa vitlökssmör smält i + ost och en skvätt grädde över.

Reg.datum
    okt 2009

Idag har jag inte kännt någon hunger ???
    Men jag tycker det är gott 8och det känns bra i kroppen) när jag ändå äter!

jag kan ju inte sluta äta ;D

men lite coolt att jag, som JÄÄÄÄÄÄMT var på jakt efter ngr att stoppa i munnen, nu kan glömma och äta om jag inte kommer på att det är dax.

Reg.datum
    okt 2009

Idag vaknade jag ned feber ??? jag trodde inte man skulle bli sjuk på denna kost??? :

Nåväl, jag är bättre nu, har lyxat till me torrt vin SÅ himla gott!!

Nu vet mina svärisar ocksp vad jag äter och då min svärmor äe värsta hälsoguru då var jag först lite orolig för att hon skulle förespråka vanliga "tallriksmodellen" men det gick fint. Dock vet jag ej vad hon egentligen tycker - skit samma!

Reg.datum
    aug 2009

Men om din svärmor är en hälsoguru måtte hon ju välkomna att du blir av med din övervikt. Hur det sen går till är upp till dig ;)

Reg.datum
    okt 2009

Men om din svärmor är en hälsoguru måtte hon ju välkomna att du blir av med din övervikt. Hur det sen går till är upp till dig ;)
    Nä det borde ju vara så som du skriver! :
    Kul att du kommenterar - ska kika in i din dagbok senare (om du har ngn)

Reg.datum
    jun 2009

Länge sedan jag var inne här på LCHF sidan. Jag måste då säga att det riktigt "syns/hörs" så bra du mår... Du är jätteduktig !! Lycka till i fortsättningen också.....

Reg.datum
    okt 2009

Länge sedan jag var inne här på LCHF sidan. Jag måste då säga att det riktigt "syns/hörs" så bra du mår... Du är jätteduktig !! Lycka till i fortsättningen också.....
    Tack! :-*

Hur går det själv?

Reg.datum
    jun 2009

Jag kände mig mera motiverad tidigare och gick ner 7 kg.... Sen, efter sommarsemestern har det inte funkat alls. Gått upp ett par kg och får inte igång mig igen Fast jag har många kg att gå ner, sådär 20-25 kg.
    Slarvar och blir sugen på lite av varje. Maten går det bra med, men om det bjuds på nått så är jag inte "nöbedd" som man säger.... Skit att ha så´n dålig karaktär :-[

Reg.datum
    okt 2009

Jag kände mig mera motiverad tidigare och gick ner 7 kg.... Sen, efter sommarsemestern har det inte funkat alls. Gått upp ett par kg och får inte igång mig igen Fast jag har många kg att gå ner, sådär 20-25 kg.
    Slarvar och blir sugen på lite av varje. Maten går det bra med, men om det bjuds på nått så är jag inte "nöbedd" som man säger.... Skit att ha så´n dålig karaktär :-[
    Hmm...men du, jag har ännu mer att loosa så om du känner för att hoppa igång om ett tag så kan vi peppa varandra järnet om du vill!
    men jag vet hur det är ;) man måste vara motiverad eller jävligt bestämd!!

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •