Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Protein pulver och grädde ?! o lite annat

Reg.datum
    dec 2009

Protein pulver och grädde ?! o lite annat

Hej!
    Mitt namn är Johan och är 27 år gammal. Jag är inne på dag 14 med LCHF. Jag började strängt redan första frukosten med 2 ägg och grönsaker i pannan med 75 % bredgott.

Jag undviker kolhydrater som är i form av fruktsocker , stärkelsemat , koncentrat , sötningsmedel osv. Kolhydraterna de jag äter finns i det fett intag jag får om dagen. Grädde , gräddfil, Rödmjölk ,

Jag skulle rekommendera dom som börjar på lchf att starta med ett proteinpulver för man orkar inte ibland göra mat och proteinet håller blodsockernivån stabil över flera timmar.

Vinägervatten är också ett bra alternativ med is till en härlig morgon drink

Nu kan jag äta 1 halv sallad med räkor,ägg,majonäs,gurka ,tomat , isbergsallad och bli mätt på halva! Sedan äter man den andra halvan senare.

Första veckan var väldigt yr , men jag var inte hungrig.

Jag gick alltid upp till 106,7 kg efter helgernas vin drickande.

Min start vikt var 104.5 kg ( rätt mycket muskler och då förbränner ju kroppen kcal snabbare ) packa på er 1 -2 kg muskler, gå köp ett par hantlar.

Uppdaterar vikt här

dag 14 : Vikt 101,7 kg wow !

GO lchf!

Reg.datum
    aug 2009

SV: Protein pulver och grädde ?! o lite annat

Jag äter 0 kolhydrater
    ??? Var har du hittat kolhydratfria grönsaker; tomater, gurka o isbergssallad? Och gräddfil o vin?

Reg.datum
    dec 2009

SV: Protein pulver och grädde ?! o lite annat

=)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •