Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: .

Reg.datum
    aug 2010

.

.

Reg.datum
    aug 2009

SV: För att bli supersmal!

Ord kan inte förklara det possitiva med deras produkter!
    Men det finns rätt många ord för att förklara det negativa med deras produkter. Tycker du verkligen att deras bantningspiller Instant Slim överensstämmer med LCHF:s ideologi? Titta på innehållsdeklarationen:

Koncing nöt (VAD är det?) Fröextrakt av bockhornsklöver, Guarana frukt, Kiwi, Utdraget konjak extrakt, Sötpotatis, Cellulosa
    Innehåll: Flavone> 200 mg / 100g

Frukt o cellulosa, våra värsta fiender! Och vad är Flavone?

Sen kan man ju undra lite över bantningspillret Fruktplanta som "Avlöser förstoppning"?!?
    Eller pillret Jimpness Beauty som absolut inte ska användas om man är gravid, ammar, medicineras, har hjärtproblem, högt blodtryck eller lider av medicinskt missförhållande (vad är det?) Vem, som är gravt överviktig, lider inte av hjärtproblem o högt blodtryck? Är det bara redan smala personer som ska använda detta preparat?

Översättningen till svenska är fruktansvärt dålig. När det handlar om medicinska preparat kan det vara farligt. På frågan:"Har Mingmo har några biverkningar?" får man svaret:"Muntorrhet kan uppstå om du inte helt hydrat under dagen" Förstår alla hur de ska "hydra"?

Vad är det du tycker är så bra med dessa produkter? Några ord kan du väl hitta för att beskriva de positiva effekterna? Har du någon favoritprodukt? Hur mycket har du lyckats gå ner i vikt med denna produkt?

Reg.datum
    apr 2010

Jag är övertygad om att detta är ett marknadsföringstrick och att vi aldrig kommer att höra något mer ifrån "Blixtrar". Det är säkert ett standardmeddelande som skrivs på alla sajter som handlar om viktnedgång.

Reg.datum
    aug 2009

Fast nog hade det varit kul att få läsa en positiv beskrivning (Sveriges enda) av en massa bantningspiller ;D

Reg.datum
    apr 2010

Hehe. Mitt enda försök i den vägen är ett år på Reductil. Ingenting hände... 8)

Reg.datum
    aug 2009

Samma här. Nej förresten, först ner 3 kg sedan upp 3 kg, sedan nada >

Reg.datum
    aug 2010

Samma här. Nej förresten, först ner 3 kg sedan upp 3 kg, sedan nada >
    er
    Nemen lägg av me dessa dumma komentarer om att ni inte kommer att höra ifrån mig igen.
    Själv är jag ny inom lchf, innan jag påbörjaade min livsil med lchf så körde jag med deras produkter på super-slim.se. Jag personligen tyckte att det funkade jättebra och kände att jag kunde dela med mig i det jag lyckats. inte för att göra reklam eller liknande, det har jag verkligen inget att vinna på.
    Passar det inte er så ok. just därför tar jag bort det jag skrivit. för att inte vilseleda någon som verkar ha hittat stigen som leder den för att bli smal.

Reg.datum
    aug 2009

SV: .

Ursäkta då o välkommen tillbaka
    Men om du nu lyckats så bra med Superslims produkter, varför gick du då över till LCHF? Och vilka preparat är det som är så jättebra? Nu när du är tillbaka kan du väl berätta?

Reg.datum
    okt 2010

Inget svar... Hade varit kul att läsa ;)

Inget sådant fungerar så vida det inte är fullt med droger så att man tappar aptiten helt o hållet..

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Danske pillerna med droger har jag testat, kanon - aldrig hungrig - och inte riktigt med;)

Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •