Sidan 64 av 64 FörstaFörsta ... 14 54 62 63 64
Resultat 631 till 633 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    sep 2010
    Hur går det?

Reg.datum
    okt 2010
    Hej hej jo då det går bra. Bättre än väntat. Men jag är sjukt taggad på nytt igen. Känns redan så jävla bra. Har längtat tillbaka om man säger så... Hur går det själv nu då? Sett att det är många ute på Fejjan som man inte känner till. Flinade när jag läste att jag var Senior eller vad tusan det stod ;) Men jag är tillbaka igen mer taggad än taggad ;)

Reg.datum
    okt 2010
    Läste igenom min fantastiska viktresa. Den slutade med - 24 kg!!! På 6 månader. För 6 dagar sedan började jag igen med denna underbara livsstil som jag tyvärr tappade när företaget jag jobbade på gick i konkurs. Nu är jag på G igen men faktiskt inte vägt mig utan tagit på kläderna istället. Målet är det samma som förra. Alltså ca 60 kg men är nöjd med 65-70 kg dit jag kom sist och höll i 2,5 år. Nu när jag ätit så dåligt och allt där till så har mycket kommit tillbaka som ont i leder irritation mm mm. Smått nedstämd helt enkelt. Jag har märkt att jag är i ketosfas redan och den är banne mig inte rolig alls. Konstant huvudvärk. Men men. Jag är i alla fall på gång igen och taggad till tusen. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Sidan 64 av 64 FörstaFörsta ... 14 54 62 63 64

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •