Sidan 11 av 64 FörstaFörsta ... 9 10 11 12 13 21 61 ... SistaSista
Resultat 101 till 110 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    okt 2010

SV: Viktresan till 60 kg

Vad härligt att det äntligen släppte !!! Grattis !

Såg att du kommer från Skåne........var då ?

Jag kommer från Helsingborg
    Kommer från Malmö men rymde till Eslöv

Reg.datum
    okt 2010

TACK!!!!!!

Du anar inte hur skönt det är... Är uppe i bra fettmänd igen.. ;D 8)

Reg.datum
    okt 2010

Åh vad roligt att det äntligen lossnade! ;D
    Det ger mig hopp om att jag också kanske kan börja gå mot rätt riktning.
    Men jag förstår vad du menar men att man är nära att ge upp när vågen åker berg och dalbana hela tiden... Jag väger mig också varje morgon och nu t.ex. väger jag 0,9 kg!!! mer än vad jag gjorde igår >
    Inte roligt när man står och stampar på samma vikt hela tiden.

Jag funderar på om min mätning av maten blir fel och att jag egentligen ligger på för hög E% fetthalt eller för låg E% protein. För jag har märkt att det man äter inte alltid har samma näringsvärde som de alternativ som finns på matdagboken.

Vet du om det är viktigt att man äter alla kalorier/dag för att inte kroppen ska gå in i svältmode? För jag har märkt att jag har svårt att äta tillräckligt med kalorier, och ligger ibland på underskott vissa dagar. Kanske det har ett sammanband med vikten? ???

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Kalorier har mycket lite med detta att göra;)

Reg.datum
    sep 2010

jag ligger på 1100-1300 kalorier / dag och jag har inte gått in i svältmode trotts att jag tränar en hel del. Vågen kan hoppa upp och ner lite men det handlar mer om vätska och mat du har i omlopp i kroppen, än att det är vikt du lagt på dig. Ge de någon dag så ska du se att det är borta igen

Reg.datum
    okt 2010

Ja då är det - på vågen.. GÖTT!!!

Allra mest när det stått still så länge.

Igår hade vi gäster. Julbak med lussekatter och pepparkakor, tog inte en bit av något hur sugen jag än var
    Efter maten var det ju glass med varma bär. För mig blev det frusna bär med grädde... AS GOTT om man sår uttrycka sig så
    Sen flöda godiset fritt kändes det som... Men jag tog mina bitar mörk choklad och rödvin... Blev nästan 1 flaska den kvällen. Men det skiter jag i Får ju unna sig... Maten blev grillsad benfri kottletrad med potatis gratäng och sallad och svampsås på ren smetana och lite grädde... MUMMA!!! Potatisgratängen hoppade jag såklart.... Fick jätte mycket beröm för både viktnedgång och att jag klarar det så bra utan att ta snedsteg.. *stolt*

Tog på mig mina termobyxor från förra vintern då var det på håret att jag kunde ha dom och bockade jag mig framåt så knäpptes tryckknappen upp... Kan säga som så att idag "simmade" jag i dom Fast tänker man tillbaka så har jag ju faktiskt gått ner 11 kg sedan förra vintern. Så det är ju inte så konstigt Men det är så skönt. Verkar som at det blir till att köpa nya nu när vi ska iväg och åka skidor igen v 3

Igår blev det en del Wii. Har köpt Just dance 2 och Michel Jackson Expirience Sen köpte jag ett We sing med fast det hjälper inte till på samma sätt att gå ner i vikt. MEn vi höll på tills kl 4 på "morgonen"

Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft.

Tjinge ling

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Härligt!! Jag ska oxå ta 11 kg till nästa vinter;)

Reg.datum
    okt 2010

Grattis till så mycket minus på vågen! Vad roligt att det äntligen släppt! För mig står det still fortfarande tyvärr... Det är väldigt omotiverande tycker jag..

Du måste berätta nu; HUR KUL VAR JUST DANCE 2?? Vill haaa!! Hihi!

Skönt att du haft en bra helg! Önskar dig en lika bra vecka! Kram!

Reg.datum
    okt 2010

Härligt!! Jag ska oxå ta 11 kg till nästa vinter;)
    Jag gick ner ca 3 kg i våras genom tallriksmodellen och minst 30 min träning varje dag.

Resten är sedan jag började med detta...

Reg.datum
    okt 2010

Grattis till så mycket minus på vågen! Vad roligt att det äntligen släppt! För mig står det still fortfarande tyvärr... Det är väldigt omotiverande tycker jag..

Du måste berätta nu; HUR KUL VAR JUST DANCE 2?? Vill haaa!! Hihi!

Skönt att du haft en bra helg! Önskar dig en lika bra vecka! Kram!
    Just dance 2 var inte alls lika kul som 1an.. Enl min åsikt.
    Funderar starkt på att lämna tillbaka det... (förmån på jobb ;) ) Hi hi hi
    Men jag ska gå igenom det igen innan jag gör det.

Sidan 11 av 64 FörstaFörsta ... 9 10 11 12 13 21 61 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •