Sidan 12 av 64 FörstaFörsta ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... SistaSista
Resultat 111 till 120 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    okt 2010

SV: Viktresan till 60 kg

Nej, är det sant? :-\ Vad tråkigt...! Jag som haft så stora förväntningar på det..!!!

Bra att ha dig som testkör spelen, haha! ;)

Reg.datum
    sep 2010

vad DUKTIG du är som hållt dig borta! Jag kan bli grymt sugen ibland men det är ju verjligen värt det att låta bli. Vågen blir förhoppningsvis mycket roligare då ;) Fortsätt dansa du, det verkar så himla kul kanske ska införskaffa ett själv ;D

Reg.datum
    okt 2010

Ja det tycker jag med faktiskt...

Idag fick jag på ett par gamla jeans Hål mellan benen men men. Sparade dom för att det var är ett par favvo jeans från Vero moda.
    Ska banne mig sy till dom så att jag kan bärja använda dom igen... Ivarje fall på hemmafront och ev en tunika eller något

SÅÅÅ GÖTT är det. Nu ska jag bara tuta o köra. Ca 1 kg till så är jag nere på vad jag vägde juli 08 när vi gifte oss

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

GRYYYYM är du!! Ska oxå prova ett par gamla jeans... på onsdag om det gått bra i veckan;)

Reg.datum
    mar 2010

Va roligt och inspirerande att läsa dina/era inlägg. Du är jätteduktig!

Reg.datum
    okt 2010

Va roligt och inspirerande att läsa dina/era inlägg. Du är jätteduktig!
    Tack!!! Det värmde.

Det gäller att kämpa på. Som in i tusan. Hitta sitt sätt att gå ner i vikt utan att vara hungrig. Detta är verkligen mitt sätt. Älskar verkligen LCHF metoden.

Idag mår jag lite små kasst. Svagt illamående hela tiden oavsett om jag äter eller ej.

Köpte cocosfett igår på hälsokosten. Den smaklösa sorten. Har den i varma drycker nu. Ser räligt ut när man tittar i muggen men man får slå bort det..

Reg.datum
    sep 2010

åh va roligt med jeansen! Ska också prova ett par jag hade förut men bara för det så hittar jag inte dom. Undra som flundra vad jag lagt dom ^^ Man bli så peppad att läsa om andras framgång att man inte vill sluta själv. Vi kommer komma i mål som stolta varelser minsann

Reg.datum
    okt 2010

Ja jag är stolt som en tupp

Idag har jag varit lite små sugen på choklad. Köpte lindts 90% choklad... GOTT!!!!

Ska göra kladdkaka på den ena kakan jag köpte. Det är "bara" 14 kh i hela kakan på 90%
    HAr alltid kört 85% innan... Vet inte hur många kh den har...

Reg.datum
    sep 2010

Ja jag är stolt som en tupp

Idag har jag varit lite små sugen på choklad. Köpte lindts 90% choklad... GOTT!!!!

Ska göra kladdkaka på den ena kakan jag köpte. Det är "bara" 14 kh i hela kakan på 90%
    HAr alltid kört 85% innan... Vet inte hur många kh den har...
    åh, det ska jag lägga på minnet! Himla gott de där

Reg.datum
    okt 2010

Det receptet jag har ska man ha cacao men jag skippar det iom det blir så skarpt.
    Kakan är ruskigt god. Tom så att man kan längta efter den

Sidan 12 av 64 FörstaFörsta ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •