Sidan 3 av 64 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 13 53 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    jul 2010

SV: Viktresan till 60 kg

du kan äta vad som helst till frukost som faller inom LCHF.
    alltså helt vanlig mat, tex rester från gårdagen är ju bekvämt
    eller annars:

kallskuret
    rökt/gravad lax med röra
    makrill
    tonfisk
    kalla köttfärsbiffar
    ostrullar med smör
    avokado

annars kan du ju prova några lchf-recept på pannkakor, bröd, våfflor eller liknande. Har själv aldrig provat, men cocos-pannkakor låter ju gott!

Reg.datum
    okt 2010

Bakade LCHF bröd i går och kan knappt äta det. Så vidrigt. Men men jag åt det med ost och bregott och sköljde ner det med kaffe. Fastän jag hade det lite längre i ugnen så blev det geggigt och smakar dom förbannade äggen. JAg verkligen hatar ägg nu för tiden. Nu ska jag laga lite lunch, har jobbat hemma i dag, gjort en massa julkort som är beställda Är något trött på julkort nu med. Har "bara" gjort 60 st ca

Ska gaktist göra pannbiff idag tror jag till middag i kväll. Så har jag dessutom frukosten serverad imogonbitti ju
    Ska kasta in lite kyckling tror jag i ugnen och se vad det blir av det.

Reg.datum
    okt 2010

Jag åt ostskivor med smör på idag till frukost, ska se hur länge det går innan jag tröttnar på det med!

Ja, fy för ägg nu! Jag mår illa bara jag tänker på ägg :S

Kul med julkort! Jag har köpt ett sådant där julkorts-kit på panduro som jag gjorde. De blev klara igår, 10 st gjorde jag. Det var såå kul! Jag vill göra fler!!

60 stycken, herregud vad många! Gör du alla likadana?

Reg.datum
    jul 2010

Jag åt ostskivor med smör på idag till frukost, ska se hur länge det går innan jag tröttnar på det med!
    du behöver ju inte äta samma sak till frukost varje dag ;)

Reg.datum
    okt 2010

Nej, det behöver man ju inte! Men man tycker ju att det blir så smidigt att veta vad man ska äta till frukost, så man ser till att alltid ha det hemma. Men man kan ju ha lite variationer.

Reg.datum
    okt 2010

Nä jag gör inte alla likadana, vissa har jag gjort likadana. Hatar julkort nu lika mycket som jag hatar ägg ;) inte riktigt kanske. Orkade inte göra kyckling så jag har lagt fram 2 kabanoss till mig. Mmmm det är super mumsigt

Ska på ladies night på fredag. Vi skulle äta först alla tjejerna 10 pers. För att så gå dit. JAg jobbar istället för att gå hem till henne för att äta Paj :o :'( Kan ju inte äta det och vill inte vara besvärlig.

Ostskivor med smör.. KAn det vara gott??? Låter skumt!! ;)

Reg.datum
    okt 2010

Ostskivor med smör var lite äcklande om jag ska vara ärlig. Men det är helt i LCHF-stil, inte en enda kolhydrat i den frukosten! ;) Sedan så går det ju snabbt att häva i sig.. så jag kanske kan överleva den!

Men, inte ska du jobba istället för tjejmiddagen?! :O Klart du ska gå dit ju! Ta med dig egen mat bara, då är du inte alls besvärlig. Du kommer få lika kul som de andra i alla fall! ;) Så skulle jag göra!

Vad roligt det låter med Ladies Night, hoppas ni får en superkväll!

Reg.datum
    okt 2010

Frukosten är jobbbig
    Är inne på att skriva ner veckomatsedel.. ;)

Reg.datum
    okt 2010

Slutar snart att jobba för idag. Ska tom sluta lite tidigare. Ska ju på Ladies night.. Ska bli kul allra mest Andreas Johnson Mmmm Mumma... :-*

Maten har väl gått rätt bra idag. Cabanoss till frulle, halv grillad kyckling till lunch det samma till middag.
    Te med en skvätt grädde är gött!!

Igår it vi på Max efter att vi varit och badat med barnen hela dagen. Riktigt god den Low carb hamburgaren. Skulle varit lite mer sallad men den lilla salladen man fick till skickade jag ner till burgaren. Satt bra. Morotsbiten och tomaten lämnade jag så även vinegrätten.

HA en bra kväll alla goa o glada

Reg.datum
    sep 2010

veckomatsedel vore roligt! Så kan du ge oss andra lite tips när fantasin tryter

Sidan 3 av 64 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 13 53 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •