Sidan 4 av 64 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 14 54 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    okt 2010

SV: Viktresan till 60 kg

Ska sätta mig ner imorgon, söndag och knåpa ihopa en som ska följas.
    Idag blir det köttförslimpa med gräddsås, blomkål och vitkål... Mmmm Övriga får potatis mm

Reg.datum
    okt 2010

God söndag alla.

Igår hade jag en riiiktig myskväll och sprängde min kolhydrater.
    Igår när jag kom hel åt jag tacos. Utan någon form av bröd och lite cf som jag hade smaksatt med estrellas tortilla smak. Efterrätten bestod av kladdkaka gjord på 75% mörkchoklad, ägg, lite vanilj, grädde och smör. mmm Det var fint om man gillar mörk choklad. Till det grädde 3 glas rött hann jag oxå hinka i mig... Och jag njöt av allt det goda.. Vet att det blev en hel del kolhydrater men igår sket jag i det. Har inte ätit något sådant på lääänge nu. Men det kommer väl påverka vikten tyvärr men det får jag ta. Så är det ju.
    Idag är det söndag och jag har faktiskt resterna med till jobb Köttet och lite grönsaker.
    Nu är det nya tag.
    Skippar tuggummi som jag fick höra att man inte får tugga. Någon enstaka halstablett skippar jag. Får ta reda på hur jag ska bli av med min fruktansvärda smak i munnen, den är hemsk!!! Där av tuggummi.

Ha en bra dag alla.

Imorgon ändrar jag vägningssätt igen... Kommer nog väga mig var och varannan dag istället nu tror jag, Jag får se helt enkelt...

Reg.datum
    okt 2010

Jag fick ett tips en gång när jag körde cambridgekuren! Då fick man vidrig andedräkt! :-X

Min konsulent sa att man kan gå till apoteket och köpa eukalyptus- eller om det var mintarom kanske.. I alla fall, det ska man droppa på tungan, så ska man ha en fräsch andedräkt sen . Om det funkar vet jag inte, jag provade faktiskt aldrig...! ;)

Reg.datum
    okt 2010

Jaaaa. Nu när du säger det. Det fanns sånt sprej förr ju... Måste kolla upp det.
    TACK!!!! Så glad jag blev nu. Värsta jag vet är dålig andedräkt. Brrr så räligt...

Reg.datum
    okt 2010

Ja, det är inget kul alls! Skriv om det fungerar och vad den heter, då måste jag också köpa! ;)

Reg.datum
    okt 2010

Ska snart sticka ner till apoteket och kolla upp det.
    Idag var jag och vågen inte vänner. +0,3 kg. Tror det var lördagens kolhydratintag som jag sprängde som gjorde det samt att jag är dålig på att äta fet mat. Måste verkligen skärpa mig nu. Men det är fortfarande inget godis, bröd pasta ris eller något sådant och det tycker jag är bra...

Mäter mig med idag här är måtten

101018 Byst 105 101026 103 101102 101,5 101108 101
    Mage 118 116 113 113
    Stuss 118 115 115 114
    Midja 95 92 91 91
    Lår 67 67 65 65
    Knä 45 44 43 42,5
    Vad 41 41 41 40.5

Minimal skillnad

Reg.datum
    okt 2010

Hej, ser att du skriver att du har svårt för att få i dig fett, det var samma sak för mig men jag har faktiskt börjat att äta ostskivor med smör i ;)och tro det eller ej men det är riktigt gott nu när man vant sig, och det blev bättre resultat denna veckan mot förra. Så kämpa på med ostoch smörrullarna dom blir bättre efter ett par dagar

Reg.datum
    okt 2010

Det är alltså så. JAg har inte vågat testa än. Köpte till o med en helt ny ost med 29%fett. Och nytt bregott till mig... JAg får väl testa då. *ryser* :-\

Reg.datum
    okt 2010

Gör som så att du börjar med lite smör i först och öka upp varanna dag så blir det inte lika svårt.
    Lycka till ;)

Reg.datum
    okt 2010

Ok. Får ta tjuren i hornen och prova på det idag. Tar det till lunch då jag även ska äta gårdagens pannbiffar med Cf/gräddesås. Så får jag se hur det går...

Sidan 4 av 64 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 14 54 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •