Sidan 52 av 64 FörstaFörsta ... 2 42 50 51 52 53 54 62 ... SistaSista
Resultat 511 till 520 av 633

Ämne: Viktresan till 60 kg

Reg.datum
    okt 2010

SV: Viktresan till 60 kg

Ja när man tittar så här hur mycket det faktiskt är så är det helt fantastiskt... Och så små gnäller man för att det "bara" är 1 cm mindre eller inget på 2 v ;)

Reg.datum
    jan 2011

Ja, vi vill alla ha mer, fast mindre! ;D

Vad härligt Anettan!

Reg.datum
    jan 2011

Åh vad du är bra! Jag blir så inspirerad av att läsa om alla det går bra för. Och du har helt rätt i detta med att mätning är suveränt när vågen står still!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Duktiga du!!

Reg.datum
    okt 2010

Tack ALLA!!!!!

Idag drog jag på mig min slipover i strl M!!!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

*GILLA*!!

Reg.datum
    okt 2010

Ja det är så coolt

VI är as duktiga oavsett hur snabbt eller långsamt vi går ner!!!!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Oh, yes!!

Reg.datum
    okt 2010

Tisdag idag då... Ar snorarg på min våg... Läge för en ny... För inte fanken kan man väga lika myckte innan morgonkisseriet som efter... Har hänt flera dagar nu... Så denna löningen är det en ny som inhandlas. Funderar på en som även mäter fett o vatten.
    Igår tränade jag på mitt wii... OCH JA!!! Jag har träningsvärk. som ett bälte runt hela midjan Men det är på det igen idag hade jag tänkt. Har ju inte tränat Wiifit på länge typ sedan i sommras eller något. HAr ju använt just dans innan ;)
    MEN..... Jag fick bättre poäng nu med både ballans och uthållighet Det är lite coolt tycker jag. Bilringen på min mii blev mindre med

Igår inhandlade jag en Tassimo... Mmmm Fast jag tricker än så länge bara teet. Men så jävla smidigt Och snabbt om man jämnför med tekokare eller micro... Fast priset är inte så roligt om man säger så ;)

Mannen halsar kaffet och säger själv att det är riktigt gott.... Och han som jag fick övertala för att vi skulle köpa en.... Hi hi hi.

Köpte även varmchoklad den luktar väääldigt gott men det är ju inget för mig men barnen gillar den verkligen.

Igår kom jag på att jag var riktigt hungrig så när jag väl lagade mat så står det en fiiiin chipsskål brevid spisen
    Svag och snorhungrig som jag var så tog jag en 4-5 st... Fick ångest efteråt och det värsta var att det var ju inte ens gott > :o >

Sidan 52 av 64 FörstaFörsta ... 2 42 50 51 52 53 54 62 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •