Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 33

Ämne: Resan mot 65 kg

Reg.datum
    dec 2010

SV: Resan mot 65 kg

HEj och välkommen.

Tycker att dina mål ser superbra ut...
    JAg får ju ändra mina då jag har haft platåer och gallstensanfall
    Men 1 mål kommer jag inte ändra och det är det sista!!!! Det är vår bröllopsdatum och även den dagen vi träffades Och då hade jag lite mindre än den vikten

Besviken har jag blivit några gånger men som tjej måste man var lite beredd på att vikten kan gå upp 1-2 kg under 1 natt ;)
    Det har min gjort ;) För att 2 dagar senare vare nere igen och lite till så häng inte läpp för det utan fortsätt. JAg klottrar av mig en del vilket gör att man får gensvar och man blir peppad.
    JAg läser runt enormt mycket på forumet men jag svarar inte i ens hälften. Gammalt som nytt!!

8) 8) 8) 8) Lycka till med viktminskningen... 8) 8) 8) 8)
    Tack!
    Jo det är ju det där med att vågen ibland överraskar, eller om det är kroppen. Lite deprimerande, men man är ju inte direkt ensam om det..
    Ja det är nog bra att läsa andras historier både i med och motgångar, skönt att se att det stått still/gått upp för andra och ändå går på rätt håll i det långa loppet.

Reg.datum
    dec 2010

glömde.. det är ju både bra och dåligt att ha så pass bestämt mål. Men skulle du ligga ett kilo fel så är du nog ändå fantastisk den dagen, tror du inte? ;)

Reg.datum
    okt 2010

JAg var lite små irriterad när jag inte nådde mitt första

Men jag insåg ju varför och det är sådant man får ta

Reg.datum
    dec 2010

Vad var anledningen till att du missade det första? Nu har jag läst så mycket så jag blandar ihop historierna lite? Var det det berömda fettet?

Min frukost bestod av en kopp kaffe med grädde och två smör/ostrullar och jag är fortfarande verkligen tokmätt. Har aldrig provat det förr, vet inte vad jag tyckte.. Men mätt blev jag, och det var billigt och snabbt ;)

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Ostrullar är bra och gott;)

Reg.datum
    okt 2010

Åt för lite fett efter gallstensanfallet. Tog tid innan jag vågade på mig det sen kom ju en platå. Ökade fettet och även lade på cocosfett så började viktminskningen igan

Reg.datum
    dec 2010

Ostrullar är bra och gott;)
    Jag tyckte inte att de var dåliga, men det är ovant att äta fett på det sättet. Även om jag ätit GI/försökt LCHF ett tag så är dte ändå svårt att få in i hjärnan att det är ok att äta fett. Det hade varit mer logiskt att det var bra att äta annat..

Reg.datum
    dec 2010

Åt för lite fett efter gallstensanfallet. Tog tid innan jag vågade på mig det sen kom ju en platå. Ökade fettet och även lade på cocosfett så började viktminskningen igan
    Just det, så var det.. Cocosfett ska vara kanonnyttigt enligt vissa. Just nu kokar jag mest tvål av det och gör fröbollar till fåglarna.. och har det i håret och på kroppen. Dags att börja äta det också kasnke.

Undrar vad de säger på jobb om jag tar det i teet. Det blir en spännande dag på jobb imorgon ;). Hur mycket tar du i en kopp?

Reg.datum
    okt 2010

En stor tsk tar jag i varje kopp..

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

hihi, då får dom nåt att prata om, låter som nåt dom behöver;)

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •