Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 39

Ämne: LCHF-menyn för iPhone

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

SV: LCHF-menyn för iPhone

Tack!! =) (Sambon får fixa när han kommer hem;)

mctrollet: Stort tack för påpekandet. Har fixar den grodan nu!
    Mynlan: Jag är inte helt säker men jag tror att Visa-kortet måste vara kopplat till dig.
    ska försöka imorgon, då kommer sonen hit. Håller dig uppdaterad, för även om det inte är så viktig, kanske du HAR nytta av det någon gång )

Reg.datum
    feb 2011

mynlan: Tack så mycket! Det är uppskattat.

Glömde igår men han hade glömt solglasögonen här så kom idag igen. Då passade jag på att fråga honom. Det gick bra, för man måste fylla i en hel radda med uppgifter om kortet.

Sen ville den inte ladda ner bra men det gick vid andra försöket. Tror det hade med uppkopplingen här att göra.

TACK! den fungerar bra. Ska vara skönt att stå i affären utan inspiration och sen bara kolla fånen!

Reg.datum
    feb 2011

Tack Mynlen.
    Kul att höra att du uppskattar appen!

Reg.datum
    sep 2010

Nu finns LCHF-menyn även till Android

http://lchfmenyn.peachlife.se/
    super då måste jag skaffa mig en android nu då

men det var en enda recension på sidan och den var negativ.... hur gör ni för att få in mera recept?

var hittar du rescensionen då?

iofs är jag nöjd men det kunde vara litet fler recept, och dagens mat är svår att navigera igenom, vääääldigt mycket med babbel och sånt. hittar inte heller lätt middagsrecept t.ex.

Reg.datum
    feb 2011

Tack för era åsikter om appen. Tar verkligen till mig och ska göra vad jag kan för att appen ska bli ännu bättre!

Det finns för tillfället ca 80 recept sammanlagt, fördelat på 5 kategorier. Utöver dessa finns det en kategori med förslag på planering av måltider veckovis och en kategori med förslag på dagens måltider.
    Kategorin dagens måltider är tyvärr lite blandad kvalitet, då recepten varvas med lite babbel precis som Mynlan uttryckte det. Ska försöka lösa det inför nästa version, alternativt ersätta den kategorin.

Recepten uppdateras med RSS-teknik, hur ofta varierar. Kategorin med varierade recept uppdateras nästan dagligen.

Skriv gärna om det är fler saker ni efterlyser så ska jag försöka få med det i kommande uppdateringar. Fler recept är ständigt mitt mål och det kommer!

förstår den är under utveckling. dagens och veckans är vad mig beträffar inte något jag kan ha användning av, det är litet för oöversiktlig. Men annars är det kul.
    Uppdateras den automatiskt när man öppnar programmet igen eller måste jag uppdatera själv?

Reg.datum
    feb 2011

Dessa kategorier är nu prio1 att förbättra, samt fler recept.
    Recepten uppdateras automatiskt, samt varje gång appen startar.

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •