Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Jag ær sååååå

Reg.datum
    okt 2010

Jag ær sååååå

jævla trøtt på mig sjælv och mitt beteende. Jag klarar inte av ens att "banta" med denna goa kost. Nu har jag fallit dit igen Ætit massa kolhydrater. Och inte var det något speciellt smarrigt heller. Utan helt vanligt brød med pålægg som smakade inget vidare. Och nu får jag børja om från ruta 1 igen. Plus att man har svullnat upp, fiser, mår illa, huvudværk, och annat....
    Varfør kan jag aldrig gøra något rætt????

Arrrrggggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

Reg.datum
    feb 2011

SV: Jag ær sååååå

Ta det inte så hårt, alla gör snedsteg ibland! Det viktigaste är att ha viljan att komma igen! Och nu vet du hur dåligt du mår när du äter kh och kommer kanske inte att vara sugen och trilla dit igen?!

När jag slutade röka gjorde jag likadant; efter trekvarts år var jag bara tvungen att ta ett bloss. Det var det äckligaste jag har gjort och jag kommer aldrig att göra om det och suget försvann helt efter den upplevelsen!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Ruta ett behöver du inte gå tillbaka till, kör på bara;)

Reg.datum
    jan 2011

Det är ju så att vi alla är bara människor, kör bara vidare!

Reg.datum
    feb 2011

jævla trøtt på mig sjælv och mitt beteende. Jag klarar inte av ens att "banta" med denna goa kost. Nu har jag fallit dit igen Ætit massa kolhydrater. Och inte var det något speciellt smarrigt heller. Utan helt vanligt brød med pålægg som smakade inget vidare. Och nu får jag børja om från ruta 1 igen. Plus att man har svullnat upp, fiser, mår illa, huvudværk, och annat....

Hejsan tjejen Var inte så hård emot dig själv, du behöver inte börja om på ruta ett - all erfarenhet du har samlat på dig kan du använda
    Jag talar nog för de flesta här på forumet då jag skriver: att du är inte ensam om detta.
    Själv "åkte jag dit" för bara några dagar sedan, den onskefulla och krämiga delikatessmjukosten lockade mig till överkonsumtion :-\
    Men det värsta som hände var att jag stannade på vågen, inget mer -alltså överlevde jag ;)

Det är bara att samla kraft och upp på rätt väg igen Jag fann inspiration i böcker och detta forum, genom att läsa om andras erfarenheter så fann jag styrkan igen
    - och det kan du också göra

Ge inte upp nu, var lite snäll emot dig själv Ät när du är hungrig, men är du känslig för "suganfall" som jag kallar dem -så ät lite mer regelbundet.
    Själv måste jag äta 3 gånger om dagen, hoppar jag ett mål så tar suget överhand på kvällen - så det gäller att hålla stadig kurs ;)

Kan jag, så kan du Stor powerkram

Reg.datum
    okt 2010

Hejsan tjejen Var inte så hård emot dig själv, du behöver inte börja om på ruta ett - all erfarenhet du har samlat på dig kan du använda
    Jag talar nog för de flesta här på forumet då jag skriver: att du är inte ensam om detta.
    Själv "åkte jag dit" för bara några dagar sedan, den onskefulla och krämiga delikatessmjukosten lockade mig till överkonsumtion :-\
    Men det värsta som hände var att jag stannade på vågen, inget mer -alltså överlevde jag ;)

Det är bara att samla kraft och upp på rätt väg igen Jag fann inspiration i böcker och detta forum, genom att läsa om andras erfarenheter så fann jag styrkan igen
    - och det kan du också göra

Ge inte upp nu, var lite snäll emot dig själv Ät när du är hungrig, men är du känslig för "suganfall" som jag kallar dem -så ät lite mer regelbundet.
    Själv måste jag äta 3 gånger om dagen, hoppar jag ett mål så tar suget överhand på kvällen - så det gäller att hålla stadig kurs ;)

Kan jag, så kan du Stor powerkram

Men vad kuuul ))

Tack tjejen. Nu mår jag bættre!

Tack alla som skriver till mig på forumet. Vad hade jag gjort utan er?

From NU så børjar jag mitt nya liiiiv

Reg.datum
    feb 2011

Hej och välkommen till fortsättningen på ditt nya liv ;)

Härligt att läsa att du funnit ny inspiration, kämpa på
    Detta kommer att gå jättebra, ta bara en dag i taget i början

- Och när det känns tufft (vilket det blir ibland): sök dig till detta forumet eller läs böcker, det kan vara mycket inspirerande.
    - Och känner du "sug" så ät något gott som knaperstekt bacon eller smörstekt äggröra, eller varför inte välkryddad, grillad kyckling
    - Är du fortfarande "sugen" efter att ha ätit dig mätt så lura bort tankarna från mat genom att tex ta ett varmt bad, eller njut av en långpromenad
    och sedan när du kommer hem så ta en kopp kaffe med vispad grädde i (jättegott).

Stor powerkram ;D

Reg.datum
    jan 2011
    Blogginlägg
    8

Som sagt, du är inte ensam! Jag började om förra måndagen igen, och det är bara ta viljan och styrkan och bara köra på!! LÄS HÄR HELA TIDEN. det gör jag. jag blir såååå peppad...

Reg.datum
    okt 2010

Jag blir faktiskt peppad nær jag læser detta forum. Kunde aldrig tro førr att ett helt vanligt forum på en internet sida kunde peppa en så.

Så en stooor BAMSEkram till er alla godingar!

Reg.datum
    sep 2010

Jag blir faktiskt peppad nær jag læser detta forum. Kunde aldrig tro førr att ett helt vanligt forum på en internet sida kunde peppa en så.

Så en stooor BAMSEkram till er alla godingar!
    Vad bra!! Hoppas det går bättre igen. Det finns ju en del lchf-vänliga bröd, om du är svag för det. Själv nöjer jag mig med oopsies.

Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •