Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Så blev fett farligt och nyttigt igen

Reg.datum
    jan 2011

SV: Så blev fett farligt och nyttigt igen

Du va mig en negativ jäkel

Reg.datum
    maj 2010

Yes! Man måste vara negativ och kritisk till skräpjournalistiken som aftonbladet och expressen bedriver. Förr var dessa tidningar ansedda, och duktiga journalister ville ta anställning hos de bägge. Nuförtiden är det bara de dåliga journalisterna kvar + unga färskingar som tar ett skitjobb för att få lite erfarenhet så dom iframtiden kanske kan få anställning på någon riktig tidning, med riktiga och opartiska nyheter. Aftonbladet och expressen är sell-outs vars enda mål är att tjäna pengar, och att tjäna dessa pengar på ett så PK vis som möjligt. Riktigt vidrigt!

Överlag är jag dock itne alltför negativ, utan öppen och positiv för det mesta, men vissa saker retar mig sömnlös om nätterna ;)

Reg.datum
    jan 2011

Då förstår jag men den artikeln som var vid detta tillfälle läste jag och den fakta tyckte jag var bra

Reg.datum
    maj 2010

Då förstår jag men den artikeln som var vid detta tillfälle läste jag och den fakta tyckte jag var bra
    Jo ibland lyckas dom slå huvudet på spiken, sen kan dom redan samma vecka posta en ny artikel som motsäger all fakta från tidigare postad artikel. Dom vill bara fylla utrymmet runt reklamen.

/bitter jävel ;)

Reg.datum
    maj 2010
    Blogginlägg
    29

"Aftonbladet behövs om sanningen ska fram", löd en slogan från från förr, menar ni att den inte gäller längre?
    Snart påstår ni väl att Jultomten inte heller finns så att alla mina illusioner om en perfekt värld slås totalt i spillror.

Reg.datum
    maj 2010

"Aftonbladet behövs om sanningen ska fram", löd en slogan från från förr, menar ni att den inte gäller längre?
    Haha, seriöst? 8)

Reg.datum
    jan 2011

Yes! Man måste vara negativ och kritisk till skräpjournalistiken som aftonbladet och expressen bedriver. Förr var dessa tidningar ansedda, och duktiga journalister ville ta anställning hos de bägge. Nuförtiden är det bara de dåliga journalisterna kvar + unga färskingar som tar ett skitjobb för att få lite erfarenhet så dom iframtiden kanske kan få anställning på någon riktig tidning, med riktiga och opartiska nyheter. Aftonbladet och expressen är sell-outs vars enda mål är att tjäna pengar, och att tjäna dessa pengar på ett så PK vis som möjligt. Riktigt vidrigt!

Överlag är jag dock itne alltför negativ, utan öppen och positiv för det mesta, men vissa saker retar mig sömnlös om nätterna ;)
    DN och SvD håller på med samma skräp"journalistik" också.

Reg.datum
    maj 2010

DN och SvD håller på med samma skräp"journalistik" också.
    Absolut. Nämnde bara Aftonbladet och Expressen då dessa är tidningarna pöbeln oftast köper för att skaffa sig lite allmänbildning och hänga med i vad som händer i världen

edit: håller dock DN högre än de andra kan tilläggas. Själv plockar jag in mitt nyhetsflöde från flashback.info samt DI.se

va????? finns inte jultomten?????

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

jo jo, tomten finns, men han kommer bara till oss som varit snälla;). Bra artikel!!

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •