Gör ett nytt försök med viktkurvan
Gör ett nytt försök med viktkurvan
kajsalisa! Jag lyckades inte heller
Men på't igen ;)
Tack för hjälpen!
Jag ser att många har fått en trasig bild istället för sin ticker, deet åtgärdas enklast genom att gå till sin ticker-sida, uppdatera (genom att bara spara samma ifylld data) och kopiera om bbCode-signaturen och byta ut den i sin signatur-ruta, det verkar som de ändrat något på ticker-factory som pajjade nuvarande bilder.
En fråga! Kan jag själv se min ticker på min profil? Jag ser bara den långa coden på min signatur och då antar jag att jag gjort felJag ser att många har fått en trasig bild istället för sin ticker, deet åtgärdas enklast genom att gå till sin ticker-sida, uppdatera (genom att bara spara samma ifylld data) och kopiera om bbCode-signaturen och byta ut den i sin signatur-ruta, det verkar som de ändrat något på ticker-factory som pajjade nuvarande bilder.![]()
jag ser din ticker, men du ska se den oxå... =)
tack för en bra info sida!!
MEN du nu har jag en fråga.. hur uppdaterar man sin ticker? Måste jag göra en ny varje gång med alla mått och längder osv??
tack för svar och hjälp!
Du klickar på din egen ticker, och på den sidan anger du det pin-lösen du skapade och klickar på "Edit/Update weight data", där ändrar du.MEN du nu har jag en fråga.. hur uppdaterar man sin ticker? Måste jag göra en ny varje gång med alla mått och längder osv??
tack för svar och hjälp!
Trägen vinner! Nu fick jag också till en. Tusen tack för hjälpen