Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Kliar i huden

Reg.datum
    mar 2011

Kliar i huden

Har de senaste dagarna markt att det kliar som %#$ i huden pa stora delar av kroppen. Jag har gatt ned i vikt valdigt snabbt, kan det vara orsaken? Att huden inte hinner med? Nagon som varit med om liknande?

SV: Kliar i huden

hos mig kliar det bara på ryggen "under bh-bandet" men det kliar förskräckligt ibland!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Min "undermage" började klia runt vecka 4-5.... skojade med Micke och sa att det är nog fettet som släpper, men jag tror det är sant... kliar ibland fortfarande som tokigt och sen vips är lite fett borta=))

Reg.datum
    mar 2011

Min "undermage" började klia runt vecka 4-5.... skojade med Micke och sa att det är nog fettet som släpper, men jag tror det är sant... kliar ibland fortfarande som tokigt och sen vips är lite fett borta=))
    Ja, det ar faktiskt runt magen och love-handles det kliar mest.. kanske inte sa dumt da? ;)

Men det kanns ungefar som huden brister, som det gor nar man gar upp i vikt valdigt fort.. hmm, kanske bara ar uttorkad..

Reg.datum
    mar 2011

Jag har känt så ibland, och det är på magen från revbenen och ner till höften. Kan klia mäktigt mycket, och det går inte klia bort för det kliar inifrån. Känns jätteskumt. Tycker ibland att det gör ont av det också. Men jag vet inte vad det beror på, om det är fett som försvinner så lovar jag att aldrig klaga på att det kliar i magen igen :

nu kom jag på att jag hade det på korsryggen, jag började scrubba med scrubbhandske under duschen, det fungerade delvis! Nu är det över till en stor del men skrubbar väl i förebryggande imorgon ;)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •