Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 32

Ämne: Legymsallad?

Reg.datum
    feb 2011

SV: Legymsallad?

De svarade snabbt på första mailet......nu verkar de ta god tid på sig ;D

Reg.datum
    maj 2010

De svarade snabbt på första mailet......nu verkar de ta god tid på sig ;D
    Haha, in med deras förklaring här sen

Reg.datum
    jan 2011

Jag som älskar legymsallad! (riktigt nice med skinka!)

Har inte ens brytt mig om att titta på innehållsförteckningen utan helt enkelt bara uteslutit det, kunde aldrig tänka mig endast 1g kolhydrater...

Trots Rydbergs svar, misstänker STARKT att det är fel, måste innehålla fler kolhydrater. Ska också dra iväg ett mail och ifrågasätta. Ingen vore gladare än jag om det faktiskt stämmer med 1g kh! 8)

Reg.datum
    feb 2011

Ja, fråga du också! Mig har de inte svarat än 8)

Reg.datum
    maj 2010

Visst vore det bra om det faktikst var så lite kolhydrater i den, men det är väldigt tveksamt då det skulle innebära att dom på något vis avberikat råvarorna på kolhydrater, vilket mig veterligen inte ens är möjligt?

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

men jag vill minnas en tråd där det sades att konserverade morötter hade lägre kh... ??

Reg.datum
    feb 2011

Ja det var nog sant...eller var det de frysta? Men legymen innehåller ju även ärtor och äpple (och det var rejält tilltaget tyckte jag) så 1 kolhydrat låter väldig lite.

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

verkligen, vill bara att det ska stämma;)

Reg.datum
    maj 2011

Hej! Har det framkommit något mer här? Dum och godtrogen som man är så blev jag ju överlycklig när jag hittade den här i affären samtidigt som man undrade lite hur det kunde gå till kanske. Men jag som sällan har så mycket tid till matlagning kände att den här var en perfekt sak att ha till olika rätter.

Jobbigt med energiredovisningar man inte kan lita på. Undrar om det är nu jag ska börja ifrågasätta de färdiggjorda hamburgare som säljs i matbutiken som hävdar 0% kolhydrater nu också. Bara för att förstöra min vardag ännu mer..

tror absolut inte pa det tyvarr.. gronsaker och 0% kh ar omojligt. att vissa har litet, okej, men inte noll..

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •