Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Annelies viktresa

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

SV: Annelies viktresa

Välkommen och lycka till! Ha det underbart i värmen så hörs vi snart=) Glad Påsk!

Reg.datum
    sep 2010

[move][size=12pt]WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME[/size][/move]

lagom till påsken
    ses när du e tebaks ;D

Reg.datum
    mar 2011

Hej Annelie och välkommen hit!
    Jag startade mitt LCHF:ande för idag exakt 3 veckor sedan.
    Massor med lycka till och fortsatt trevlig helg

Reg.datum
    jan 2011

Välkommen hit, solbränd efter semester

Reg.datum
    apr 2011

Tack snälla ni alla goa för ert varma välkomnande
    Känner mig redan hemma.
    Och hemma är jag åter efter semestern och det är som man säger " Borta bra men hemma bäst "

Det var inte alldeles lätt att äta ute på resturang men jag gjorde mitt bästa och resultatet blev inga minuskilon men inte heller några plus . Så nu kör jag på här hemma och hoppas på att vågen ska ge mig ett glädjande resultat på måndag då vågen ska bestigas :-\ ;) Har tagit mina mått och jag vet att om inte vågen är snäll så kanske måttbandet är det .
    Idag lagade jag en härlig rejäl gryta med "Ariams Kålgott" från kokboken " Doktor Dahlqvist och Ariams LCHF-KOKBOK" Jag tycker det är supergott och håller mig mätt på det. Ska ge mig i kast med att testa lite mer nya recept någon här som har ett tips på sin favoriträtt ?

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

noll på semester är väldigt bra! =)

Reg.datum
    apr 2011

Härligt att sol och värme är påväg tillbaka . Ser fram emot denna helg

Vågen smyger sig sakta neråt och jag har hittills lyckats bli av med 3,6 kilo sedan jag började med LCHF den 11 April.
    Har försökt ge mig på lite nya rätter och igår blev det Laxburgare med räkröra från Anna Hallèns kokbok LCHF-husmanskost. Dom var väldigt goda och vännerna som åt annat kring mitt bord var vääääldigt sugna på min mat ;D
    Tur att jag har en färdig burgare till lunch idag. Hittade även detta recept som nu kommer till glädje för alla oss som ääälskar rabarber http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=1150 Någon som provat den ? Idag blir det hälsokontroll på jobbet Undrar hur det ska gå ??? Nehe nu blir det att bege sig mot jobbet. Ciao....

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Kul med lite värden från så tidigt, så man kan jämföra senare=)). Lycka till!

Reg.datum
    apr 2011

Kul med lite värden från så tidigt, så man kan jämföra senare=)). Lycka till!
    Ja det är kul & riktigt roligt var det att värdena var riktigt bra. Mycket bättre än jag förväntade mig. Nu hoppas jag bara att det håller sig så

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •