Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Celsius någon som testat?

Reg.datum
    jan 2011

SV: Celsius någon som testat?

Någon som har hittat den i Malmö? Vad ligger den på för pris i snitt?

Reg.datum
    mar 2011

Jag bor i Köpenhamn och är i Malmö en del och hälsar på vänner. Har kollat på Ica på Möllan, hittar den inte. Finns inte heller på Mobilia. Så jag vet inte.
    Bor du i Malmö?

Reg.datum
    jan 2011

Har inte hittat den på coop eller hemköp. Ja, jag är malmöit!

Reg.datum
    mar 2011

Tror de flesta hittat den på Ica.
    Det finns ju ett Ica på Smedjegatan, inget där, ett bakom Möllan (torget) inget där... sen finns det säkert fler. Finns det nåt som är riktigt stort som det kan finnas på? Håller mig mest på Möllan när jag är där så har inte kollat mer förutom på Mobilia.

Reg.datum
    jan 2011

Finns ju Ica i västra hamnen med. Där har jag inte kollat. Bor en bit därifrån och är inte där så ofta (bil-lös). Men om någon hittar i malmö, hojta!

Vilka smaker har ni testat?

Jag testade vilda bär - fick hälla ut - smakade rent ut sagt SKIT och bara tillsatser. USCH.
    Hur smakar de andra?

Reg.datum
    maj 2011

Jag köpte 4 olika smaker häromdagen, har än så länge provat 2 st. Cola och den med jordgubb lime eller vad det var. De smakar bara sötningsmedel och är inte en trevlig upplevelse.

Reg.datum
    maj 2011

Jag vet inte om jag håller på att bygga upp en acceptans för sötningsmedel nu eller om det var så att den kolsyrade apelsinen var bättre än de två tidigare. Men när man dricker från den så under ungefär en sekund så känner man en god apelsinsmak, sedan kickar sötningsmedlet in. Men inte lika kraftigt som från de andra. Eventuellt köper jag 2 apelsin till framöver för att ha lite variation till allt vatten man pimplar.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •