Sidan 2 av 112 FörstaFörsta 1 2 3 4 12 52 102 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 1114

Ämne: Wars LCHF äventyr

Reg.datum
    aug 2011
    Blogginlägg
    2

SV: Wars LCHF äventyr

Men herrejävlar, jag VET att jag vägde runt 114 i förra veckan, nu i morse är vågen nere på 109.5 på 4 dar.

Ni pratar om fettbrasor, jag har tydligen en förbannad masugn i magen.

Reg.datum
    aug 2011

Men herrejävlar, jag VET att jag vägde runt 114 i förra veckan, nu i morse är vågen nere på 109.5 på 4 dar.

Ni pratar om fettbrasor, jag har tydligen en förbannad masugn i magen.
    Grymt bra jobbat! Ja, det rasar tydligen iväg snabbt i början med LCHF, tänkte väga mig efter en vecka jag och hoppas då på liknande resultat
    Lycka till i framtiden och välkommen hit

Reg.datum
    aug 2011
    Blogginlägg
    2

Jag tänkte avhålla mig från att stå på vågen, men nu kan jag ju fanemig inte låta bli.

Fortsätter detta i samma takt så når jag mitt mål redan i slutet av denna månad, det är ju helt otroligt.

Reg.datum
    aug 2011
    Blogginlägg
    2

Lustig detalj, jag unnade mig ett glas vin igår, eller det gick ju in under mitt dagliga intag av kolhydrater och var inte ens fusk MEN döm om min förvåning när det inte smakade som vanligt.
    Det var knappt gott, mina smaklökar har tydligen förändrats.

Reg.datum
    aug 2011

Lustig detalj, jag unnade mig ett glas vin igår, eller det gick ju in under mitt dagliga intag av kolhydrater och var inte ens fusk MEN döm om min förvåning när det inte smakade som vanligt.
    Det var knappt gott, mina smaklökar har tydligen förändrats.
    Häftig observation! Ska testa nån öl efter några veckor jag också och se hur den smakar då

Reg.datum
    jan 2011

Du är ju lika lång som mig och började på ungefär samma vikt Jag lovar, det känns underbart att komma ner på tvåsiffrigt och dessutom tror jag att det är då folk lägger märke till ens prestationer (Iaf när det gäller män i vår längd). Lycka till!

Reg.datum
    aug 2011
    Blogginlägg
    2

Du är ju lika lång som mig och började på ungefär samma vikt Jag lovar, det känns underbart att komma ner på tvåsiffrigt och dessutom tror jag att det är då folk lägger märke till ens prestationer (Iaf när det gäller män i vår längd). Lycka till!
    Tappade du ett kilo om dan med i början ? Detta är ju nästan vansinne

Reg.datum
    jan 2011

Tappade du ett kilo om dan med i början ? Detta är ju nästan vansinne
    Jo jag tappade väldigt mycket i början. För min del höll det inte i sig och jag tror (gissar) att jag tappade drygt ett kg i månaden senare under våren (började i januari).

Reg.datum
    aug 2011
    Blogginlägg
    2

Åt en middag bestående av grillspett, tsatsiki och guacamole samt ett glas fint rött till, detta vinet var bättre för mig, en Masi Campofiorin

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

coolt! jo, smakerna förändras... hur full och hur fort full man blir kan oxå ändras;)

Sidan 2 av 112 FörstaFörsta 1 2 3 4 12 52 102 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •