Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 4 5 6
Resultat 51 till 54 av 54

Ämne: Nu ska jag sno tillbaka min kropp!!!!!

Reg.datum
    aug 2011

SV: Nu ska jag sno tillbaka min kropp!!!!!

Dagen började med ägg och bacon..... som vanligt!!!! Uhh jag e lite trött på det faktiskt och måste ta fram å gnugga min lilla insperatinonsknöl som har legat gömd sedan min son föddes i slutet av december!!

Annas verkar det faktiskt som att kroppen nu börjar fatta vad det är som gäller, att det inte är en tillfällighet att jag äter fett utan att den har börjat bränna ordentligt. Känner mig lättare och slankare varje dag nu! =)

Till lunch blev det LCHF recept på kålpudding och massor av vatten. Ikväll hade jag tänkt laga fisk, citrongräddsås och tomater till det. Hoppas att det kommer att smaka lika bra utan potatis.

En reflektion till jag har gjort är att jag faktiskt inte har problem att vara utan potatis. Tycker ju inte om ris och pasta men har hela livet ÄLSKAT potatis i ALLA former.... Men jag har ingen längtan efter det längre. Känns skönt! =)

Reg.datum
    aug 2011

Helt plötsligt känns min vikt helt oviktig!!!!!!!!!!!!!!!

2 små barn har mist sin pappa och en nybliven fru har mist sin man!!!!!

STOR STOR SORG ÖVER UNDERBARA STEFAN!!!!!!!!!!
    Alla tankar till hans familj!!!!

Reg.datum
    jan 2011
    Blogginlägg
    8

Så himla tråkigt!!!

Reg.datum
    aug 2011

Ja det är verkligen tragiskt. Och så meningslöst att en ung kille mister livet och en familj blir utan man och far. Så i relation till det känns de ynka kilona ganska meningslösa. Men vi gör det för att må bra och leva ett hälsosammare liv Men visst känns det knepigt . Tankarna går onekligen till hans familj <3

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 4 5 6

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •