Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 28

Ämne: Kesella

Reg.datum
    nov 2011

SV: Kesella

Måste skälla på handlaren att han tar hem dom igen. >

Det får du göra

Reg.datum
    jan 2012

Måste passa på att fråga vad ni gör med kesellan. Jag har nog inte tänkt så mycket, men lidl hade extra pris tre för 20 så köpte på mig, men vad ska jag göra med den? haha har mixat med hallon och grädde, men gav mig sug på en gång så det håller jag mig borta ifrån i fortsättningen. Har ätit den helt som den är men det tröttnar man nog på. Har gjort en LCHF musli som kan va gött på den.

Har ni mer tips?

Blanda i vitlökspulver, valfria örter och paprikapulver så har du en perfekt dipp eller kall sås

Reg.datum
    jan 2012

Guld! Den tanken har inte ens slagit mig. Hihi det kanske hade gjort ont. BTW är det samma kolis mängd i torkad vitlök, alltså pulver. Som färsk?

Äh, skit i att räkna när det bara är kryddor vi talar om. Det krävs groteska mängder pulver för att man ska komma upp i en mängd som ens motsvarar några gram. Det lär lukta vitlök hela vägen till Thailand om du tar så mycket. Släng ner kryddorna, rör om och nojja inte mer över det

Reg.datum
    jan 2012

hihi bra Men du när jag ändå "har dej på tråden" Jag vet att man inte ska räkna kalorier, men min app jag lägger in vad jag äter på räknar dem iallfall. Den anser att jag ska äta 2250 kalorier om dagen. Men det har hänt att jag bara kommer upp i typ 1200. Och då äter jag mig givetvis mätt. Svälter mig absolut inte men har ju gjort en gastric by pass.

Kan det vara farligt att ligga så pass långt under. Antar dock att de är för att man ska gå jämt upp.

Har mått superbra förutom tre dagar nu som jag vart ganska trött, lite huvudvärk men kan ju lika gärna vara omställningsbesvär. Är inne på elfte dagen.

Reg.datum
    maj 2010

Svara istället, och nej det är inte farligt. Nu vet jag ju inte vad du väger men jag antar att du har ett par kilon att ta utav, och ett underskott som detta ger en viktminskning på ca. 1kg i veckan vilket får anses som ganska standard om man vill gå ner i vikt. Väger du däremot lite för lite så kan det plötsligt bli farligt, men det tror och hoppas jag inte att du gör

Nej, det är inte farligt. Jag hade ändå inte rekommenderat dig att ligga på det underskottet under en längre tid.

Reg.datum
    jan 2012

ligger på 86,5 kilo. snitter på ett underskott på 500-600 kalorier under. men antar att det som sagt är uträknat för att gå jämt ut inte för att gå ner. sen promenerar vi ju någon timme om dagen, men borde kanske funka. Hur ska jag annars få i mig med kalorier tro? Äter tre ggr om dagen och kanske något mellanmål. Mest för att sambon äter så, hade nog annars kunna hoppa något mål, men känns ju korkat när jag behöver få i mig.

Gud vad bra att kunna bolla med er =)

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •