Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 45

Ämne: Amatör, lärling, guru?

Reg.datum
    maj 2009

SV: Amatör, lärling, guru?

Det var endast menat som en rolig funktion som baseras på antalet poster en användare gjort.
    Om något har nån idé om bättre titlar så skriv det gärna. Kanske vore det bättre om jag tog bort det helt?

Reg.datum
    nov 2011
    Blogginlägg
    7

Äh, låte vara precis som du säger, en kul grej! Var ska allt alltid vara så precis ;) Mera humor i vardagen!

Reg.datum
    maj 2010

Kanske vore det bättre om jag tog bort det helt?
    Det tycker jag. Fruktansvärt dålig idé att folk som inte har koll på grundläggande näringsfysiologi ska ha en titel som "Proffs" då man som oerfaren gärna lyssnar och insuper vad proffs har att säga. Kan bli så galet om "Proffsens" ord börjar tas som sanningar. Sen kan jag hålla med om att det kan vara roligt att det visas vilka som är rookies, veteraner o.s.v sett till antalet poster skrivna i forumet, men det ska inte visas med titlar som anspelar på skribentens kunskap.

Kanske räcker med enbart postcounten?

Jag tycker också att det är bättre att ta bort. Att någon som är helt grön kanske tar åt sig extremt av någon som har titeln "guru" och 10 000 poster som enbart består av frågor och "Bra jobbat"-inlägg, är inte någon höjdare. Jag röstar för att vi tar bort titlarna och funderar på ett bättre alternativ

Reg.datum
    jan 2011

De sk titlarna efter antal inlägg är ju ganska vanligt på forum, så jag tycker det inte spelar någon roll. För det finns ju de som i text talar om att de är proffs, fast det inte finns några belägg för det så då spelar det ju ännu mindre roll.

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

jag gillar min guru titel=)

Reg.datum
    jan 2012

Egentligen borde man ju bara byta namn på titlarna till något som inte antyder lika mycket att man skulle kunna mer än någon annan. Inte för att jag har fantasi nog till att komma på något bra, men det är mitt tips om man vill ha dem kvar som "en kul grej".

För visst, jag som är lite van på forum insåg ju direkt att det bara berodde på antal inlägg. Men det gör nog inte alla och då kan det bli knepigt..

Reg.datum
    jan 2010

Ju mer skit man skrivet, desto högre stiger man i graderna. Det är precis som med politiken. ;)

Reg.datum
    maj 2010

Ju mer skit man skrivet, desto högre stiger man i graderna. Det är precis som med politiken. ;)
    Spot on!

/lagom mycket skitsnackare

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Politiker är alltså vad jag ska bli!! =)

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •