Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 2 10 11 12
Resultat 111 till 116 av 116

Ämne: Vi som ska springa Göteborgsvarvet i maj 2012

Reg.datum
    sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av evise Visa inlägg
    Jag sprang på 2.11 och jag är jättenöjd! Det var 9 minuter bättre än jag hade satt som mål
    Göteborgsvarvet var jättetrevligt och lagom långt från Lund så det kommer jag att göra om!
    Nu är dte Berlin marathon till hösten...får se om jag vågar sätta några andra mål än att bara ta mig i mål
    Bra jobbat! Impad av er som pallar ett marathon. Lycka till med det

Reg.datum
    aug 2011
    Jag sprang på 2.05, jag hade klarat under 2h om inte min gubbe hade fått ont i sitt baklår vid sista bron, så vi fick slå av på takten.
    En sak som var intressant var att jag var så pigg i mina ben, ingen mjölksyra känning alls medan han tyckte det var jätte tungt att springa. LCHF Går verkligen att springa på
    Men jag är jättenöjd med vad vi gjorde, för det var ju första gången vi sprang Varvet,
    men vi ska springa nästa år igen och då försöka oss på 1.50 och då kanske han också kör lite" LCHF tänk" ;P

Reg.datum
    sep 2011
    Bra jobbat Cathrin!
    Lchf är kanon att springa på, håller med. Men det tog tid att komma dit.
    Nu siktar vi på 2013, eller Stockholm halvmara i höst kanske?

Reg.datum
    nov 2010
    Stockholm skulle vara kul att springa nån gång. Sa tidigare att årets Gbg skulle va mitt sista, nu när jag får 5årsdiplomet, men ska nog anmäla mej till nästa. Hade tänkt satsa på Stockholm nästa år i stället, och slippa stressträna till gbg. Men man kan väl klämma bägge två.

Reg.datum
    sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av ulfons Visa inlägg
    Stockholm skulle vara kul att springa nån gång. Sa tidigare att årets Gbg skulle va mitt sista, nu när jag får 5årsdiplomet, men ska nog anmäla mej till nästa. Hade tänkt satsa på Stockholm nästa år i stället, och slippa stressträna till gbg. Men man kan väl klämma bägge två.
    Absolut. Man hinner vila emellan
    Sthlm är väl lättare har jag hört (plattare)?

Reg.datum
    feb 2011
    Dags igen kanske
    Jag är anmäld!
    Även anmäld till en till mara i Berlin då jag tyckte det var skitroligt! Tiden...5.12....inte världens snabbaste men jag sprang och jag njöt

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta ... 2 10 11 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •