Sidan 2 av 12 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 116

Ämne: Vi som ska springa Göteborgsvarvet i maj 2012

Reg.datum
    sep 2011

SV: Vi som ska springa Göteborgsvarvet i maj 2012

Du får starta LCHF LÖPARKLUBB. Jag är på .
    Hur menar du då? Typ en virtuell klubb som en tråd?
    Eller en hittepåklubb med egna tröjor för att sticka ut lite?

Kunde vara kul med en tröja med texten fram och bak:
    "Jag spring varvet på LCHF kost!"
    skulle garanterat bli en del samtal med folk som är nyfikna. Men risken är väl att vi blir sektklassade igen......

Reg.datum
    nov 2010

Ja vissst, kul att sticka ut lite. Visa att det visst går.

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

ahh, men sekt är bra om jag får vara ledare!! ;)

Reg.datum
    maj 2010

Jag planerar att springa varvet. För att dra sekt-beteendet ett steg längre så skippar jag inte bara kolhydraterna, utan lägger även skorna på hyllan och springer barfota.

Reg.datum
    nov 2010

Vi får fixa en startplats åt dej med Trollet.

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40

Ha ha, tack så mycket, men jag tror inte det... har nog inte i mitt liv samanlagt sprungit så långt;) Har ni egna tröjor kommer jag och hejjar dock! =))

Reg.datum
    sep 2011

Jag planerar att springa varvet. För att dra sekt-beteendet ett steg längre så skippar jag inte bara kolhydraterna, utan lägger även skorna på hyllan och springer barfota.
    Oj, kör du VFF eller helt barfota? Trodde knappt att det gick att springa så långt barfota eller ens med VFF. Imponerande i så fall 8)

Reg.datum
    maj 2010

Oj, kör du VFF eller helt barfota? Trodde knappt att det gick att springa så långt barfota eller ens med VFF. Imponerande i så fall 8)
    Sprungit med VFF i nästan ett år, sen i slutet på sommaren så skippade jag skorna helt på vissa löppass och jösses vad roligt det var. Målet är att springa barfota, sen beror det ju lite på hur mycket barfotaträning man får in innan loppet, samt lite andra yttre förhållanden. Jag vet att det var folk som sprang långlopp barfota i fjol och enligt en vän var det minst 4-5 st som gjorde det på göteborgsvarvet, så nog ska jag ge det ett ärligt försök.

Räknar inte med någon vidare tid dock, och skulle vara mer än nöjd över att ta mig i mål

Reg.datum
    sep 2011

Sprungit med VFF i nästan ett år, sen i slutet på sommaren så skippade jag skorna helt på vissa löppass och jösses vad roligt det var. Målet är att springa barfota, sen beror det ju lite på hur mycket barfotaträning man får in innan loppet, samt lite andra yttre förhållanden. Jag vet att det var folk som sprang långlopp barfota i fjol och enligt en vän var det minst 4-5 st som gjorde det på göteborgsvarvet, så nog ska jag ge det ett ärligt försök.

Räknar inte med någon vidare tid dock, och skulle vara mer än nöjd över att ta mig i mål
    Jag önskar dig verkligen lyckat till! Jag har funderat att börja själv men inte orkat ta mig över tröskeln. Fick löparknä och trodde det kunde vara medicinen. Lyckades dock bli av med det med stretching varje pass.

Reg.datum
    maj 2010

Tack tack! Jag tycker verkligen du ska köpa dig ett par fingerskor och ge dig på det. Förr var min löpning endast ett sätt för mig att hålla vikten och jag hade svår ångest inför varje löppass just för att jag tyckte det var så tråkigt. Sen blev jag tipsad om "fingerskorna" och har sedan dess tyckt att det är fruktansvärt roligt att springa. Att springa helt barfota är ännu bättre, även om det var ganska jobbigt för psyket i början. Jag var livrädd för vassa småstenar och glasbitar i fötterna, men denna mentala spärr var som borta de sista barfotarundorna jag gjorde i höstas. Har haft en enda incident under mina barfotapass och då rörde det sig om en lite rackare till sten som satte sig i foten, men den vart ju inga problem att plocka bort.

Sidan 2 av 12 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •