Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Ett årsjubileum

Reg.datum
    jan 2011
    Så har jag kommit i de första par byxorna jag köpte under min julresa i Florida. Då kunde jag klämma mig i dem men inte knäppa knappen eller dra upp gylfen. Så köpte jag ett par till som är ytterligre en storlek mindre samt två par ner en storlek till. Så nu blir det att köra på så jag kan komma i de sista paren.

Reg.datum
    dec 2010
    Åh, grattis! Ska snart hänga fram mina jeans som jag använde innan jag blev fet. Har en bit kvar, men bara som motivation

Reg.datum
    jan 2011
    Tack Solile! . Bra motivation, kom i håg att titta då och då, för jag missade ett par ganska nya jeans.. Trodde inte jag kunde ha dem vid den tidspunkten, fast då var de redan för stora. Ner i säcken för förstora kläder direkt...

Reg.datum
    jan 2011
    Så är jag inne på en platå igen, som har hållt i sig lääänge.. Men,men.. Ska se om jag kan ändra lite saker så viktnedgången kommer tillbaka.. Längsta platån hitintills..

Reg.datum
    jan 2011
    Tjoho! Vägningsdag i dag och nu har mitt envisa kilo försvunnit!!! Har ätit lite mer och lite "godis", så nu kanske man är på rätt väg igen. Platån har hållt i sig sedan långt innan jul, trodde aldrig jag skulle komma från det, under tiden har det pendlat lite upp och ner, hade en kolhydratsdag förra helgen och gick upp men den här veckan så försvann det kilot plus det där envisa som varit kvar sedan mitten av december. I kväll blir det fira med lite bubblor och färska ekologiska tigerrärkor. (Varit otroligt stressad också, kanske det påverkat?)

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •