Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Zima - en tjockis, som vill bli smal!

Reg.datum
    nov 2010
    Blogginlägg
    40
    Härligt när det släpper!! Men måendet kommer i första hand... att tappa byxorna är ett trevligt +;)

Reg.datum
    dec 2011

*uppdatering 6 juni 2012*

Man ska inte ropa hej...

Jag har nu kört med LCHF sen januari, men inte gått ner så mycket i vikt. Jag har ca 25-30 kg att bli av med, för att komma ner på en normal vikt. Men jag vet ju också att det kan ta tid för kroppen att ställa in sig på den här kosthållningen. Och sen har det väl varit lite upp och ner under tiden också, både med vikten och maten. (Om man skulle räkna ALLA kilon jag har gått ner, så skulle det vara ganska många...men en del av de kilona har jag ju gått ner flera gånger...haha.) Men sista tiden tycker jag att det börjar hända lite mer. Som jag skrev i min förra uppdatering, så handlade det om ett kilo/veckan. Men det var då, och något av de kilon kom tillbaka också. Men sista veckan, så hände något underligt. Jag brukar väga mig en gång i veckan (lördagar) och i lärdags visade vågen -0,3 kg. Men så ställde jag mig på vågen på söndagen också (jag är lite av en vågmissbrukare tror jag... ) och då visade den ytterligare -1kg! *chock* Och sen dess har vågen stått still på samma vikt (=bra!). Jag trodde att den kanske visade fel först nämligen. Men nu är i alla fall drygt 4 kilo borta sen januari, vilket i sig är rätt lite ju! :/ Men, men...det får ta den tid det tar! Jag hoppas att det lossnar ordentligt snart! Just nu försöker jag ligga väldigt lågt på Kh (max 10/dag), och ca 1500-1600 kcal. Men jag tycker att kroppen har förändrats en hel del, den är liksom lite "fastare" på något vis, och jag ser på mig själv på en mycket mer positivt sätt. Jag trivs med mig själv just nu! =) Mitt mål var att komma under 90 kg till midsommar, och det känns inte helt omöjligt. Jag väger just nu 91,3 kg... (162 cm lång)

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •