Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Våfflor till frukost/LCHF

Reg.datum
    jan 2010
    Dom var hyfsade, inte krispiga som vanliga, men ok.

Reg.datum
    jan 2012
    Gjorde dom idag,blev kanongoda. Funderar på om man kan ha i kolsyratvatten så dom blir lite frasigare ? var tror ni om det?

Tror inte det hjälper det minsta faktiskt.

Reg.datum
    dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av calle87 Visa inlägg
    Gjorde dom idag,blev kanongoda. Funderar på om man kan ha i kolsyratvatten så dom blir lite frasigare ? var tror ni om det?
    Jag hade i ca en msk mandelmjöl och lite smält smör i mina våfflor sist jag gjorde, och då blev dom lite frasigare! Man får grädda dom rätt hårt, utan att tjuvtitta för mycket innan de är klara ;)

Så testa med lite mandelmjöl i! Jag tycker fö att det är skitgott med bara smör på våfflorna. Iaf om jag äter det till vardags, så sparar jag en del KH när jag hoppar över hallonen

Reg.datum
    aug 2010
    Mmmmm, nu blev jag nästan hungrig, älskar våfflor!
    Det kanske blir lite våfflor imorgon kväll, på söndagkvällar brukar vi vara lite lata när det gäller mat....

Reg.datum
    dec 2010
    Go for it! Våfflor är verkligen gott! Blir nog det till lunch imorgon för mig kanske

Reg.datum
    aug 2010
    Hm, jag har inte bestämt mig ännu om det blir våfflor ikväll, har varit lite velig med min matsedel denna veckan.
    Eg känner jag för en rejäl köttbit eller att testa på chicky bitsen, som finns här på forumet.

Reg.datum
    jan 2012
    undrar om dom funkar att steka som pannkisar?? Blev sugen på det till frukost..

Reg.datum
    aug 2010
    Det är bara att testa samt meddela resultatet här sen.

Reg.datum
    jan 2011
    Våffelreceptet jag änvände var utan psyllium- bara kokos,ägg osv, de blev krispiga och mumsiga! Dock väldigt mäktiga, så tre rutor var gränsen men så goda.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •