Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Adjö till kh och välkommen LCHF på nytt:)

Reg.datum
    okt 2010
    Tackar o bugar. Känns skönt att återgå till en kost som gör att jag och mina leder mår bra Fastän att jag ätit kh denna tiden så har jag ändå förespråkat lchf till tusen Det är en fantasktisk kost!

Reg.datum
    dec 2010
    Välkommen tillbaka! Läste allt som du och Trollet skrev när jag började hänga här för över ett år sen. Gav mig mycket motivation!

Reg.datum
    okt 2010
    Kul att man har inspirerat någon
    Du anar inte hur skönt det är att komma tillbaka.. Helt underbart. Men huvudvärk som heter duga... Men det får jag stå ut med nu i några dagar ;) Och det är det värt!!!
    JA jag o Trollet höll på som bäst för ca 1 år sedan. Började nästan samtidigt. Det är det som är så kul med detta forumet. Så många glade människor som pepper och behöver peppas...

Reg.datum
    okt 2010
    Lördag.. Ställde mig på vågen igen... -2 kg sedan i måndags. Så himla peppande så att det är sjukt. Bort på middag idag. Tur som det är så respekterar dom mitt val så dom gör en kyllingsallad till mig med dressing GYTT!!!
    Ska inte vika en tum dom närmsta 2 månader åtminstone... Känner fortfarande sockerbegär. Saken blev inte bättre när jag är dunder förkyld och drack the med citron o liiiite honung. Men det var o är ett måste. Vill ner till mina 60-65 kg

Reg.datum
    feb 2012
    Blir så peppad av att läsa hur bra det går för er så jag bestämde mig för att ge LCHF en chans......hmmmmm efter 3 veckor har det hänt NOLL Kan en veteran som du ge mig några bra tips???

Reg.datum
    okt 2010
    Mät dig oxå... Glöm inte det. Ta bort alla kh. Ivarje fall dom som är i bröd, past, ris och rotfrukter o frukt. Öka fettmängd.. Ibland tar det längre tid för vissa att komma igång. Du ska äta inte inte svälta.

Reg.datum
    okt 2010
    -2,8 kg min första vecka... Helt ok får jag säga. Stolt över mig själv att ajg är igång igen. Nu när jag jobbar är jag inte hungrig mera iheller så som jag var under khkost... Det är en himla befrielse att slippa dessa kh...
    Nu får vi se vart vågen bär hän denna vecka

Reg.datum
    okt 2010
    Så ja nu reglerar det sig.. Nu rasar jag inte mer ;) Men det är bara till att bita ihop... 0,4 kg kvar så är jag nere på den vikten där jag slutade sist... Så skönt... Men jag ska fortsätta det ska jag verkligen göra. Mår bra mycket bättre nu igen än när kh styrde mitt liv ;)

Reg.datum
    sep 2010
    Härligt att du är tillbaka

Reg.datum
    okt 2010
    Ja det känns bra faktiskt Men denna v är tung.. Vill bara äta allt jag kommer över. HAr en liten djävul som sitter på min axel och viskar: Bara en... Vad gör det... As jobbigt..

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •