Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 52

Ämne: Utmaning

Reg.datum
    nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av bimmerboy Visa inlägg
    ja tänk om det vore så enkelt, man drack ett glas vatten till frukost,lunch och middag och det täckte alla behov både näringsmässigt,smak och visuellt sett då hade vi varit slanka och vackra hela högen. Nåja vi följer dig med spännig och hoppas det går bra för dig!
    Om inte annat vore det ett stort steg mot att bli ekonomiskt oberoende.

Reg.datum
    feb 2012
    Hej alla fina!

Det blev lite paus där, men nu är jag tillbaka
    Igår ringde en gammal vän och ville träffas ochjag kunde inte direkt tacka nej, jag ville ju träffa henne! Och sen skämdes jag över att säga att jag fastade, så jag fick bryta fastan med en smoothie... hatar när det kommer upp saker som man inte kan stå i vägen för. Jag vet att en diet som inte är hållbar inte är e bra diet, men den sista perioden kommer jag att jobba lite för mig själv så jag kommer att ha en större chans nu. Så ja... Nu kör vi igång igen ;) Jag känner mig riktigt peppad.

Snälla - inga negativa kommentarer, tycker ni att jag är en riktig idiot som gör detta, så skriv ingenting istället.

Jag har försökt att få in min ticker men det går inget bra ... :/ Kan nån hjälpa mig. Jag har läst guiden och gjort som det står, men inget syns

Ha det bra!

Reg.datum
    feb 2012
    så där ja... ny syns den

Reg.datum
    jan 2012
    Blogginlägg
    63
    Skall försöka och inte vara negativ

Jag har hört det förr och jag förstår inte vad som är skämmigt med att bry sig om sig själv och sin kropp? Eller måste man ÄTA för att man träffas, dra till med en ljusblå och säg att du är mätt eller har magont isåfall.
    Jag tycker du skall vara stolt över dina försök och ge tusan i att skämmas, möjligtvis för att du svek dig själv isåfall.

var det ok eller för neggo?

Reg.datum
    feb 2012
    Nej då Bimmerboy detvar väldigt visa ord du sa. Jag vet att jag egentligen inte ska skämmas .. men jag vet inte varför jag kände mig lite obekväm med att berätta det för henne. Haha, ja, det hade nog varit bäst om jag hade kommit undan på något sätt .. hmp, men gjort är gjort i alla fall ;) Nu kör vi på!! Hoppas det går bra för allihopa därute

sköt om er

Reg.datum
    aug 2011
    Jag tänker fan va negativ! Ursäkta! Hoppa av o hoppa på lchf! Va håller du på med? Kan du inte motstå en smoothie med en gammal vän... vafan hur ska det gå då? Det kommer ta dig tio år att få en månads obruten vatten-fasta, om du ens kommer lyckas med det i detta livet! Vill inte vara elak, och du vill ju inte ha negativ kritik, men det kanske kan sporra dig att lyckas, eller få dig att ta dit förstånd till fånga.
    Du gör det svårt för dig. Det finns en enklare väg. Som fungerar. Hoppa up på det tåget istället. Ju förr du gör det, desto fortare kommer du må bra och nå din målvikt. Garanterat.

Jag får be om ursäkt, jag är lite arg idag, men tänker inte klappa dig medhårs. Det är min skyldighet att säga vad jag tycker i detta känner jag!

En fråga till dig... Varför vill du vattenfasta innan du ska gå på lchf och varför kör du inte lchf på en gång. Är du så fet som du säger kommer inte de ev. kilona du skulle kunna tappa (rent teoretiskt) på en vattenfasata att spela någon roll om man ser till processen i helhet. Rena din kropp på nåt annat sätt, drick äckliga naturteer, ta lavemang, uteslut kolhydrater o kemikalier, ät bra och god fet mat.

Blir frustrerad!

Ha en bra dag!
    Senast redigerat av Jannebananen den 2012-02-13 klockan 14:23.

Reg.datum
    nov 2010
    Janne, du är fan bäst! Sanningen kom svidande bra där.

Reg.datum
    jan 2012
    Blogginlägg
    63
    Jag som skrev med lite återhållsamhet då regeln var "inga negativa kommentarer" Sen kommer Bananen som värstsa bulldozern med sanningen
    Hur du än gör så önskar jag dig lycka till.

Reg.datum
    aug 2011
    Med risk för att också låta lite negativ så måste jag nog hålla med om att Jannebananen har några poänger. Efter att du kämpat så i flera dagar borde allt inte få förstöras för att du inte vill säga att du fastar. Och om du inte vill säga det, säg inget eller nåt annat. Man måste inte stödäta med andra för att vara snäll. Var snäll mot dig själv istället. (Inte för att ajg tycker att fastan låter så snäll, men ändå... ) Nu när du ändå brutit fastan kan du väl hoppa på LCHF istället ;-)

Reg.datum
    feb 2012
    Vänner ... Jag har bestämt mig för att ge LCHF en chans min läkare var dock väldigt emot det ... :/ jag tänkte i a fall testa och se ... har inget att förlora på det ;) men jag hoppas verkligen att jag går ner i vikt, annars ger jag upp ..

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •