Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 52

Ämne: Utmaning

Reg.datum
    jan 2012
    bra val tycker jag. men ge inte upp för lätt. ha i åtanke att du (troligtvis) inte har gått upp dessa kilon på två veckor...

Reg.datum
    aug 2011
    Bra val! Tycker du ska bestämma dig för att ge det ett tag. Vissa rasar direkt, för andra tar det längre tid. För min man var det supermotigt i början, men nu efter ett halvår har vi ändå gått ner lika mycket trots att jag gjorde det snabbt och han långsamt.

Vad gäller omställningasbesvär och att känna sug så lär det i alla fall inte vara jobbigare än vattendieten. Stort lycka till, ska bli kul att följa dig!

Reg.datum
    aug 2010
    Din läkare tycker att vattenfasta är ok, men inte att äta enligt LCHF? Hmmm.

Lycka till!

Reg.datum
    aug 2011
    Nu ska jag sporra dig possitivt en miljon procent! Jävla roligt tycker jag! Och det är ju inte värre än att om du mår dåligt av lchf, tja då slutar man helt enkelt.

Kör du från och med NU eller?

Reg.datum
    aug 2011
    läkare är bara knarklangare med vita rockar! (och studielån)

Citat Ursprungligen postat av 9/22012 Visa inlägg
    Vänner ... Jag har bestämt mig för att ge LCHF en chans min läkare var dock väldigt emot det ... :/ jag tänkte i a fall testa och se ... har inget att förlora på det ;) men jag hoppas verkligen att jag går ner i vikt, annars ger jag upp ..
    Emot LCHF men rekommenderar dig att totalfasta? Vilket jävla stolpskott. Undrar om han skiter i att gipsa handen om du bryter den med och när du verkligen tjatat till dig ett gips får det på foten istället. Puckot som är din läkare borde fatta att det är betéendet man ska ta tag i och starta med sunda vanor, inte be någon att fasta.

Reg.datum
    feb 2012
    Tackar tackar allihopa!

Nu ska jag berätta för er varför jag ville vattenfasta... jag är en bulimiker Jag skäms som jag vet inte vad att skriva det här, men jag känner att jag vill ha hjälp. Jag klarar helt enkelt inte av att äta lite, antingen mycket eller inget. Jag är alltså sjuk och behöver bli frisk... snälla hjälp mig på vägen. En liten kommentar skulle verkligen göra min dag. Ni är verkligen jättefina allihopa <3

Jag tror att jag kommer att rasa i vikt i början, jag har alltid varit sån Men dessvärre har jag ingen våg hemma, utan jag kör på mått istället. Det gör väl inget?

Ha det bäst allihopa! Redan nu börjar jag min LCHF period och jag nollar. Hoppas att mitt sockersug försvinner helt. ;)

Reg.datum
    aug 2011
    asbra, då vet du ju vad som är fel - alltså går det att lösa!

Du kommer att klara det!

Jag har själv haft riktigt allvarlig anorexi och lidit av hetsätning utan kompensation. Vi kan väl lova varandra att vi kör igång stenhårt? Imorgon börjar våra nya matliv och inget ska få stoppa oss! När det känns åt helvete så är det ju bara att komma ihåg att vi har lovat varandra?

Ett tips är att planera dagen innan precis när, var och hur du ska äta. Då slipper du tänka på det och du kommer inte att hamna i valet och lockelsen att hetsa.

Stor kram och lycka till! Det var starkt av dig att erkänna ditt problem och vi stöttar dig, allihopa!

Reg.datum
    jan 2011
    Riktigt starkt! Du kommer att ordna det här jättebra. Det är många av oss här inne som har ett eller annat problem med mat, det är väl till viss del därför vi har hittat hit. Lycka till

Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •