Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 52

Ämne: Utmaning

Reg.datum
    jan 2012
    Blogginlägg
    63
    För övrigt behöver vi inte skämmas för något här utan korten på bordet så ser vi till att göra vad som går för att hjälpa till!

Reg.datum
    feb 2012
    Alltså ... ni är verkligen guld värda alihopa <3 Jag trodde aldrig att jag skulle få en sån bra respons.

Jimmy flessa - Visst Kör på polarn!

Men det är väl klart! Vi finns ju här för att stötta och peppa varandra

Reg.datum
    jan 2012
    Super bra! Då vet vi.. Även om vi inte kan se dig så kan vi kanske finnas här iaf.
    Måttband är för det första absolut det bästa sättet. Vågen är bara ett sterssmoment. Men du måste va beredd att ge detta tid!!

Jag har själv varit väldigt negativt inställd till lchf men har lovat min man att vi kör strikt. Jag har ca 20 kg att gå ner och har precis övertygat mig själv att jag ska ge detta ett år åtminstone.

Hittills har jag hållt på sex veckor och gått ner 4,3 kg men SEX cm i midjan!!Jag hoppas det går bra för dig och fortsätter följa dig!!

Kram! lycka till

Reg.datum
    aug 2011
    Själv slår jag ett slag för vågen! Har du ingen så köp en, kostar väl 200 spänn för en hyfasd personvåg gissar jag? Bra sätt att kontrollera o få bekräftat hur det går i ens utveckling. Och om du hoppar på detta seriöst, så kommer det o visa minus, ganska ordentligt, och det regelbundet. Dock tror jag det kan vara en bra ide att inte väga sig allt för ofta, utan kanske en gång i veckan.

Att mäta med måttband är säkert bra, men jag tycker det är svårt att veta "hur pass avslappnad jag var och hur hårt jag spände måttbandet" osv, sist jag mätte, varör det blir en svårare jämföresle, iaf från vecka till vecka.

Varför inte köra både och?

Kör på!

Reg.datum
    feb 2012
    Angående det här med att väga eller mäta sig, jag tycker man kan göra båda två.
    Vägning gång i veckan och mätning med måttband 1 gång i månaden.
    Så gör i alla fall jag, fast jag ska inte sticka under stol med att jag väger mig oftare än 1 gång i veckan och det stressar mig fruktansvärt mycket.
    Har alltid haft vågen i badrummet och ibland har jag vägt mig varje gång jag har varit på toaletten, inte bra.
    Så nu har jag förpassat den in i garderoben i sovrummet och ska försöka hålla mig till att endast väga mig på Onsdagar.

Lycka till med din viktminskning

Reg.datum
    aug 2011
    Hur går det?

Reg.datum
    jan 2012
    Jag tillhör också den skalan som både väger och mäter mig. Det jag egentligen ville ha fram var att man oftast får snabbare resultat på måttbandet än på vågen. Jag blir lätt knäckt om inte vågen visar ngt. Därför har jag måttbandet också som extra koll och få nånting att glädjas åt.. Alla vill vi ju ha snabba resultat, särskilt i början. Just nu är jag inne i en period där jag försöker tänka att jag är glad för varje hekto.. INte så lätt när man vill se kg. Men en cm på måttbandet är ganska mkt ,eller hur!

Hoppas det går bra!!

Reg.datum
    sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jannebananen Visa inlägg
    läkare är bara knarklangare med vita rockar! (och studielån)
    haha klockren kommentar! den snor jag!

till TS
    Vi finns här i vått och torrt och peppar dig! ät normal mängd med proetin och ersätt det du skulle haft i pastaväg med fett så skall du se att det ordnar sig!
    man orkar inte äta så himla mkt av fettet så det skall till mkt om du klarar att hetsäta fett.
    Logg all mat på minmat.net eller matdagboken.se i början så du lär du dig vad som är bra och mindre bra
    Kram!

Reg.datum
    feb 2012
    Ursäkta att jag har varit inaktiv så länge, men jag har varit ganska upptagen
    Det ni säger värmer mig verkligen och jag ser upp till var och en som kämpar för att nå sitt mål - ni är verkligen kämpar allihopa!

Det är dags för mätningen om två dagar, hoppas i alla fall på någonting! ;) <33

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3 4 5 6 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •