Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 33

Ämne: Hej jag är ny och här kommer en presentation av mig tråden..

Jag bor utanför Göteborg, i Kungälv precis som menea här på forumet.
    Åldersmässigt så känner jag mig som... 12? Men fyller hur som helst 22 till sommaren! Min fritid ägnar jag uteslutande till musik och träning i princip. Självklart värdesätter jag tiden med mina nära och kära mycket med. När det kommer till musiken så är det dödsmetal som gäller. från 15-20 års ålder så hade jag långt svart hår ner till knäna, alltid svarta kläder och fullt av bandlogos tatuerade på mig. Tatueringarna är kvar men jag klär mig inte i närheten så extremt längre, men musiken kommer alltid att vara mig otroligt nära. Jag är på en himlans massor med konserter, nästan jämt, spelade i band i många år och lyssnar på samt håller på med musik dagarna i ända.

Mitt kost och träningsintresse har också hängt i många år. Jag knegar som PT och coach åt folk som behöver hjälp med träning och kost samt att jag själv tränar på tävlingsnivå i Athletic Fitness och det går sällan en dag utan att jag tränar något åtminstone. Mitt intresse för lågkolhydratskost har hängt i ett bra tag så jag är extremt intresserad av näringslära och hur träning och kost hänger ihop. Att människan inte är biokemisk designad för de enorma mängderna socker och kolhydrater vi proppar i oss i dagens samhälle är ganska uppenbart och jag har en dröm om att människan i allmänhet kommer att fatta det i framtiden och att det kommer att vara lika förbjudet att röka som att äta barkislimpa. Min kostfilosofi är att man ska äta så naturligt som möjligt. Tränar man inte och är aktiv så ser jag inte anledning att äta det minsta av pasta, ris etc.

Om något år så har jag även ambitionen att utbilda mig till Polis.

Så kort och gott, jag lever för musik, kost och tränings/näringslära och sysselsätter mig med det hela dagarna. Som grand finale så låter jag er gissa vad jag heter! Ett paket bacon till den som gissar rätt först!

Reg.datum
    jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av Jimmy_Flessa Visa inlägg
    Jag bor utanför Göteborg, i Kungälv precis som menea här på forumet.
    Åldersmässigt så känner jag mig som... 12? Men fyller hur som helst 22 till sommaren! Min fritid ägnar jag uteslutande till musik och träning i princip. Självklart värdesätter jag tiden med mina nära och kära mycket med. När det kommer till musiken så är det dödsmetal som gäller. från 15-20 års ålder så hade jag långt svart hår ner till knäna, alltid svarta kläder och fullt av bandlogos tatuerade på mig. Tatueringarna är kvar men jag klär mig inte i närheten så extremt längre, men musiken kommer alltid att vara mig otroligt nära. Jag är på en himlans massor med konserter, nästan jämt, spelade i band i många år och lyssnar på samt håller på med musik dagarna i ända.
    Alltså jag blir fan mer och mer fascinerad över att vi inte har några gemensamma vänner för varje dag som går. Det är inte klokt. Nära i ålder, en liten stad, typ samma musik...sen att jag aldrig har satt en fot i ett gym, det kan väl inte bara ta bort allt det andra som talar för? :S

Reg.datum
    jan 2012
    Tänkte att jag skulle också presentera mig här
    Katja heter jag, 26 år gammal.
    Är väl en glad och blyg filur som äntligen börjar hitta tillbaka till mig själv.
    Har haft en jobbig resa i missbruksvärlden men är idag drogfri sedan 4 år tillbaka och nykter sedan 1 år tillbaka snart, så skönt o oerhört häftigt det känns att vara fri från allt skit.
    Men inte det lättaste att sluta och det ledde till en kraftig viktökning, från 47kg till 88kg som mest.. puh!
    Men nu är jag på väg neråt och har redan gått ner en del innan jag började med LCHF.

Mina intressen är absolut djur och natur, älskar tanken om fred på jorden och harmoni och balans i allt som finns mm.
    Ni fattar nog, jag är lite flummig av mig på det viset
    Är demi vegetarian, klär mig gärna färgglatt med mönster o blommor.. Men så finns det ju såna dagar jag smälter bort mig i svart outfit också.
    Japp, det var lite om mig.
    Fridens!

Citat Ursprungligen postat av menea Visa inlägg
    Alltså jag blir fan mer och mer fascinerad över att vi inte har några gemensamma vänner för varje dag som går. Det är inte klokt. Nära i ålder, en liten stad, typ samma musik...sen att jag aldrig har satt en fot i ett gym, det kan väl inte bara ta bort allt det andra som talar för? :S
    Haha, ja det är lite knasigt kanske. Jag har med funderat över det faktiskt.. Kungälv är en liten stad men man känner ju nödvändigtvis inte alla. Jag tror snarare att det har att göra med att du inte gock på Mimers hus? Man känner ju typ alla som går och har gått där, mer eller mindre. Men det är ju inte för sent att bli vänner ännu ;D

Reg.datum
    jan 2012
    katitci- måste bara få säga grattis till en underbar resa. starkt gjort!

Reg.datum
    jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av Jimmy_Flessa Visa inlägg
    Haha, ja det är lite knasigt kanske. Jag har med funderat över det faktiskt.. Kungälv är en liten stad men man känner ju nödvändigtvis inte alla. Jag tror snarare att det har att göra med att du inte gock på Mimers hus? Man känner ju typ alla som går och har gått där, mer eller mindre. Men det är ju inte för sent att bli vänner ännu ;D
    Jag gick på Mimers i två år innan jag bytte. Men jag gick på Da Vinci och jag vet inte, vi kanske inte var kända för att umgås allt för mycket med övriga elever? Haha, nej, jag vet inte ens om det är så, men det känns lite så. Speciellt när vi hade egna lokaler...

Reg.datum
    jan 2012
    Tack snälla du, krumeluren!

Reg.datum
    jan 2011
    Katici, grymt! Imponerad av att du är drog-alkoholfri. Det krävs mer än man tror. Välkommen

Citat Ursprungligen postat av menea Visa inlägg
    Jag gick på Mimers i två år innan jag bytte. Men jag gick på Da Vinci och jag vet inte, vi kanske inte var kända för att umgås allt för mycket med övriga elever? Haha, nej, jag vet inte ens om det är så, men det känns lite så. Speciellt när vi hade egna lokaler...
    Jag gick natur så vi borde ha sett varandra åtminstone. Jag hade ju till och med ett antal lektioner i eran byggnad. Knasigt det hära!

Reg.datum
    jan 2012
    Oh ja, krävs en hel del.. tur man besitter finsk sisu Tack Saris

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •