Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Grönt margarin!!??

Reg.datum
    feb 2012

Grönt margarin!!??

Hej, jag tänkte bara fråga en sak.
    Idag i skolan på hemkunskapen skulle vi baka bröd. Och vi använde margarin... Jag åt aldrig och jag tvättade händerna i typ 5 minuter efter.
    Och min margarinfobi har bara blivit större och större, speciellt efter det här.

Lukten var vidrig, så jävla vidrig. Har aldrig känt en sådan vidrig kemisk lukt, och konsistensen...
    Och det äckligaste jag någonsin sett...
    Jag råkade spilla lite margarin på ett vitt a4-papper. Det var inget mjöl eller bakpulver i margarinet, utan det var bara margarin.
    Var en väldigt stor klutt. Efter en kvart så såg jag att klutten hade blivit helt grönblå, och det var en stor grönblå fläck under.
    jag har googlat och googlat på grönt margarin men hittade inget.

Jag visade min lärare men hon bortförklarade det med reflektioner i fönstret och solen.
    Men jag tittade på det i närbild, och det var helt grönblått... Jag har haft riktig margarinfobi i de 5 åren jag och mamma har ätit LCHF. Men nu kommer jag aldrig mera att vilja vara i samma rum som margarin
    Tyvärr hann jag inte ta kort för min kompis slängde papperet direkt. Önskar jag kunde ta kort så ni fick se..

Vad är det dom stoppar ner i margarin, har ni någon gång sett samma sak?
    Eller var det bara reflektioner och sol ändå?

Reg.datum
    dec 2011
    Du får testa igen med samma sorts margarin om du får samma resultat igen och fota det då. Om inte det blir grönt så är det säkert som din lärare säger

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •