Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 2 3 4
Resultat 31 till 33 av 33

Ämne: Gastric by pass funderingar

Reg.datum
    jun 2012
    Undertecnat blev rekommenderat operation två år sedan efter en ytterliga läkarledd försök till viktnedgång som misslyckades. I våras vid hälsoundersökningen tog sjuksystem upp frågan på nytt p.g.a blodvärden som åkte berg- och dalbana... mest "berg". Jag har haft många tankar runt ingreppet och känner även två personer som genomgått operationen. Båda två personerna är otroligt glada idag för att ha blivit av med "lasset". Men medaljen har även en baksida. Livssituationen förändras drastiskt med en mindre magsäck. Man behöver t.ex äta ofta och vissa typer av livsmedel lär liksom "rinna genom". De "negativa" sakerna fick i alla fall mig fundera mycket och återkommande. Tror mig också ha förbrukat mina "nio" liv p.g.a andra åkommor och det kändes inte speciellt upplyftande att lägga sig på operationsbordet ännu en gång. Jag har också i bekanstskapskretsen personer som äter LCHF och genom studera vad LCHF var något, fick jag upp ögonen. Jag valde istället för att studera vad man inte fick äta, studera det man får äta och tog beslutet att ge LCHF en ordentlig chans innan jag tar något beslut om GPB

Reg.datum
    maj 2013
    Blogginlägg
    1
    Tycker absolut att du ska göra gbp. Har gjort gbp för snart 2 år sedan. Nu äter jag lchf eftersom denna diet hjälper mig att gå ner mina sista kilon har ca5-6 kilo kvar till normal bmi
    161,5 cm lång o 73,1 kilo idag. 35 år ung

Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk

Reg.datum
    maj 2013
    Blogginlägg
    1
    Ska göra tummy tuck i höst nån gång

Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 2 3 4

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar