Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Ticker eländet

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6

Ticker eländet

Varför är den så bökig??? Jag har nu varit in på sidan för att kopiera min kod till ett innlägg men inte funkar det. Tycker ofta att den är tjorvig! Vad gör jag för fel??

Och hur gör jag för att få den "fast" på mina inlägg utan att behöva lägga in den varje gång?

Reg.datum
    mar 2012
    Det är url-koden du kopierar väl?
    För att få den som signatur går du in via "Forum", "Forumsåtgärder" och sen "Ändra signatur". Där klistrar du in url-koden

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6
    Jo men när jag gick in på ticker sidan och slog in min kod "******" så kom jag ingen vart! Antingen är jag lengräddad eller så strular sidan har alltid haft tjorv med tickern jag gör ett förösk imorgon.

Reg.datum
    jan 2012
    Blogginlägg
    63
    Alla som har förtroende för mig kan om dom vill lägga ett pm med inloggning o länk till tickern samt inloggnig här på forumet så fixar jag detta snabbt.

/Johan

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6
    Jo jag tror jag har fixat det nu återstår väll bara "problemet" när jag ska uppdatera vid vägning men då kontaktar jag er igen !

Reg.datum
    jan 2012
    Blogginlägg
    63
    din ticker är inte korrekt men en bit på vägen, att editera vikten gör du genom att klicka på din ticker, knappa in pinkod, vikt,next

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6
    Va beredd att jag kommer att fråga dig

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6
    Testar om det vart rätt nu.

Reg.datum
    mar 2012
    Blogginlägg
    6
    bimmerboy japp nu behöver jag din hjälp! Skua uppdatera min vikt om änn en mycket blygsm nedgång! Si inte går det har pinkod (en som jag skapade själv och en som dom skickad som är nuffror och bokstäger) men problemet är att när jag knapprar in någon av dom så kommer jag inte in att justera.
    Vet bara inte vad jag gör för fel!

Det är ett återkommande problem för mig att jag inte kan komma in till in ticker. Nu ska jag iväg men jag kikar in senare väldigt tacksam för hjälp,

Reg.datum
    dec 2011
    Gör en helt ny ticker och börja om då

Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •