Sitter o funderar på om jag ska träna idag.. Har rätt ordentligt med träningsvärk i låren o rumpa =/ Vill verkligen köra spinning, men vet inte om det är dumt.. Gahhh.. Fast imorgon blir de ju antagligen bara ridning så kanske ska köra iaf.
Sitter o funderar på om jag ska träna idag.. Har rätt ordentligt med träningsvärk i låren o rumpa =/ Vill verkligen köra spinning, men vet inte om det är dumt.. Gahhh.. Fast imorgon blir de ju antagligen bara ridning så kanske ska köra iaf.
Go for it! Lite träningsvärk har väll aldrig hindrat någon! :p
Onsdag:
12: amerikanska lchf pannkakor, grädde, hallon, lite choklad. MUMS!
kaffe m fett
17: bcaa
17:30 spinn medel
18:30 proteinpulver
18:45 spinn intervall
Torsdag:
12: sallad m kyckling, rostbiff, mangosås
lchf brownie, hallon, grädde.. hur mycket som helstnu spårar jag ur lite..
19: ridning 1h
Slappna av, jag dricker uppåt 5 dl grädde per dag när jag är som "värst". Du tränar mer än de flesta här, och då spelar det mindre roll med ökat kolhydratintag.![]()
Jag har inga problem att dricka direkt ur förpackningen om det är så.Magen blir plattare med tiden när du förbränner kroppsfett, och/eller när du stärker core muskulaturen. Sen att den påverkas temporärt när man äter är en annan sak.
Det finns några studier som indikerar att artificiella sötningsmedel kan påverka sötsug, så det är inte omöjligt att ditt tillskott kan påverka en del. Däremot så kan man ju kämpa emot suget.![]()
Borde egentligen träna mer core. Men det är verkligen den träning som är mest plågsam. Ser verkligen inget roligt i de utan enbart hemsk smärta
Fredag:
11:45 spinn medel (gick trögt)
13:30 shiratakinudlar m bacon, spenat, ost -röra
17: bcaa
17:30 skivstång intervall
19: proteinpulver
kul att jag redan vet exakt hur min fredag ser ut... inte mycket spontanitet här inte
HELVETESJÄVLASKITBAJSAPA!!!((
Har sjukt ont i ryggen.. Känns extremt när jag tränar.
Knölar i ländryggen, antagligen knutar. Men ena sidan gör så förbannat ont! Försöker stretcha, men hur lätt är de o stretcha ut ländryggen? Blir att boka massage och om inte de hjälper blir de återigen sjukgymnastFår ta de lugnt med träningen ett tag, stackars mig!